واکنش معاون باشگاه سایپا به نارضایتی بازیکنان

واکنش معاون باشگاه سایپا به نارضایتی بازیکنان

خبرگزاری فوتبالی- معاون ورزشی باشگاه سایپا می‌گوید طی روزهای آینده بخشی از مطالبات بازیکنان این تیم پرداخت می‌شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، محمد رحیمی درباره مسائلی که پیرامون پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان سایپا مطرح شده بیان کرد: باشگاه سایپا امسال یکی از ارزان ترین تیم های لیگ برتر است. ما با هزینه های بسیار مناسب تیم را بسته ایم و این اطمینان را می‌دهم که بالاتر از 17، 18 میلیارد خرج نکردیم. به جرات می‌گویم که سایپا جزو 3 تیم ارزان لیگ بیستم است و با این شرایط نفرات خوبی را جذب کردیم.

وی ادامه داد: شک نکنید طی روزهای آینده قسط اول مطالبات به بازیکنان پرداخت می‌شود. من از شما سوالی دارم و آن این است که مگر چند تیم در این مقطع به بازیکنان شان پول داده‌اند. به غیر دو سه تیم خاص هیچ تیم دیگری به بازیکنانش پرداختی نشده اما ما سعی کردیم که مشکلات را مرتفع سازیم و طی روزهای آینده نیز بخشی از قراردادهای بازیکنان را پرداخت می‌کنیم.

معاون ورزشی باشگاه سایپا درباره اینکه گفته می‌شود برخلاف وعده‌های داده شده برای بازیکنان شهرستانی خانه‌ای تهیه نشده، گفت:‌قرار ما این بوده که مبلغی را به عنوان ودیعه مسکن به بازیکنان شهرستانی و جدید خود بدهیم که هنوز منابع مالی این موضوع تامین نشده است. با این وجود برای بازیکنانی که مشکل مسکن داشتند هتل آپارتمان گرفتیم و آنها در سوییت اقامت دارند. کدام باشگاه چنین کاری را برای بازیکنانش می‌کند؟ با این حال در تلاش هستیم این مساله را نیز حل کنیم.

رحیمی در پایان افزود: شک نکنید به زودی با تامین منابع مالی همه مسائل حل می‌شود. متاسفانه برخی دوستان شیطنت می‌کنند ولی ما اجازه نمی‌دهیم خدشه‌ای به تیم وارد شود و انشاالله با قدرت وارد مسابقات لیگ برتر می‌شویم و کارمان را جلو می‌بریم.

6641