برنلی 0-3 چلسی؛ حکیم زیاش در نقش هازارد!

برنلی 0-3 چلسی؛ حکیم زیاش در نقش هازارد!

خبرگزاری فوتبالی - چلسی در هفته هفتم از لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه ترف مور موفق شد با نتیجه 3 بر 0 برنلی را شکست دهد تا شاگردان فرانک لمپارد سه امتیاز شیرین را پس از روز هایی بحرانی در لیگ برتر بدست بیاورند. حکیم زیاش در این بازی عملکرد خوبی داشت و یک گل زد و یک پاس گل داد تا یاد هازارد را برای هواداران چلسی زنده کند!

به گزارش فوتبالی، فرانک لمپارد پیش از این بازی معتقد بود که حکیم زیاش می‌تواند جایگزین ادن هازارد در ترکیب چلسی باشد. هازاردی که در چلسی عملکردی درخشان داشت و پس از پیوستنش به رئال مادرید جای خالی او در ترکیب آبی پوشان لندن احساس می‌شد. گل های امروز چلسی توسط حکیم زیاش، کورت زوما و تیمو ورنر به ثمر رسیدند. گل اول در دقیقه 26 توسط زیاش و روی پاس آبراهام به ثمر رسید. گل دوم در دقیقه 63 توسط کورت زوما و روی پاس میسون مونت زده شد و گل سوم هم روی پاس زیاش به تیمو ورنر در دقیقه 70 به ثمر رسید تا شاگردان فرانک لمپارد با سه گل، سه امتیاز شیرین را بدست بیاورند.

چلسی با این پیروزی 12 امتیازی شد. در واقع آبی پوشان از 7 بازی 12 امتیاز گرفته‌اند که با توجه به هزینه‌هایی که این باشگاه در فصل نقل و انتقالات داشته، عملکرد خوبی به حساب نمی‌آید و باید دید که فرانک لمپارد در ادامه مسیر چگونه کار خواهد کرد.

1470