ماشین‌سازی؛ ارزان، جوان و ناشناخته

ماشین‌سازی؛ ارزان، جوان و ناشناخته

خبرگزاری فوتبالی- ماشین‌سازی خیل عظیمی از ستاره‌های خود را از دست داد و نفرات جایگزین اکثرا همانند سرمربی‌ این تیم از لیگ یک به خدمت گرفته شدند. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز را باید ناشناخته‌ترین تیم لیگ بیستم بنامیم. تیمی که با کوهی از تغییرات به فصل جدید قدم گذاشته است و باید دید در پایان رتبه‌ای بهتر از یازدهمی فصل پیش به به دست می‌آورد یا بدتر.

ماشین‌سازی ابتدا مالکش را تغییر یافته دید. محمدرضا زنوزی رفت و جای خود را به مالک جوانی به نام محمد پور رضایی داد. پوررضایی سقف قراردادها را به ۳۰۰ میلیون تومان رساند و گفت که در لیگ بیستم تیمی جوان و بومی را شکل می‌دهد. برای اثبات حرفش، وحید بیاتلوی ۳۲ ساله را به عنوان سرمربی جدید باشگاه انتخاب کرد.

وحید بیاتلو کیست؟ مربی جوانی که از راه آهن نوین و لیگ آسیا ویژن شروع کرد و بعد از گذر از لیگ سه و لیگ ۲ به لیگ یک رسید تا هدایت نود ارومیه را به دست بگیرد. او ابتدا موفق شد نود را در لیگ یک نگه دارد و در فصل دوم هم در آستانه لیگ برتری شدن قرار دارد ولی خودش در اواخر فصل جدا شد و به کادر فنی تراکتور اضافه شد.

حالا بیاتلو برای اولین بار قرار است به عنوان نفر اول کادر فنی در لیگ برتر کارش را آغاز کند و جوان‌ترین مربی این فصل است. بعد از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی شاهد جدایی سیل عظیمی از بازیکنان ماشین‌سازی بودیم که مهمترین آنها این نفرات هستند: شاهین توکلی، بابک مرادی، حامد لک، علیرضا حیدری، محمد خرم الحسینی، محمد قادری، عزیز معبودی، محمد مسلمی‌پور، علی آل کثیر، قائم اسلامی‌خواه، مسیح زاهدی، فردین عابدینی و فرید بهزادی کریمی.

در سوی مقابل تیم با بازیکنان اکثرا لیگ یکی و جوان پر شد و الباقی بازیکنان جذب شده هم که لیگ برتری بودند جزو بازیکنان موفق فصل پیش نبودند. این بازیکنان عبارتند از: اکبر آفاقی، ایمان باصفا، میلاد خدایی، بهمن سالاری، سید محمد حسینی، سیروس صادقیان، فرشاد اسدی، فرشاد بیابانی، محمد باقر صادقی، مهدی مومنی، ابوالفضل رزاق پور و ...

ماشین‌سازی بعد از گل‌گهر اولین تیمی بود که تمریناتش را آغاز کرد. آنها پیکان را در یک بازی دوستانه شکست دادند. سپس در برابر تراکتور به تساوی ارزشمند یک بر یک دست یافتند و در آخرین بازی هم تیم محتشم تبریز را با نتیجه پرگل پنج بر ۲ در هم کوبیدند تا آماده بازی اول فصل در برابر شهرخودرو شوند. دیداری که در مشهد به میزبان شاگردان مهدی رحمتی برگزار می‌شود.

6641