آرمینیا بیله فلد 0-2 دورتموند؛ هوملس در نقش هالند!

آرمینیا بیله فلد 0-2 دورتموند؛ هوملس در نقش هالند!

خبرگزاری فوتبالی - دورتموند با دبل متس هوملس توانست در مقابل آرمینیا بیله فلد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی دست پیدا کرد.

به گزارش فوتبالی، زردپوشان از رقابت با بایرن مونیخ عقب نماندند و با کسب پیروزی در زمین آرمینیا توانستند که همچون باواریایی ها به 15 امتیاز از شش بازی برسند. در حقیقت بازیکنان دورتموند عملکرد خوبی داشتند تا نبود هالند حس نشود. این بار متس هوملس در خط دفاعی جور مهاجمان تیمش را کشید و دو گل به ثمر رساند. رویس و توماس مونیر هر کدام پاس گل به ثمر رساندند.

دورتموند چهارشنبه در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بروژ خواهد رفت و بعد از آن نوبت جذاب ترین بازی دور رفت بوندسلیگا در میان بایرن مونیخ و دورتموند خواهد بود. زردپوشان اگر در این بازی پیروز شوند می توانند ثابت کنند که لایق قهرمانی هستند چرا که بایرن در حال حاضر نه تنها در آلمان بلکه در سطح فوتبال اروپا تیم تسخیرناپذیری به نظر می رسد. دورتموند و بایرن هر دو از شش بازی اول فصل خود فقط یک شکست داشته اند و پانزده بازی دیگر خود را با پیروزی به اتمام رسانده اند. البته دورتموند سیزده گل زده و دو گل خورده تا تفاضل گل مثبت یازده را داشته باشد در حالی که بایرن مونیخ با 24 گل زده و 9 گل خورده میانگین گل مثبت پانزده را داشته است. 

4125