انتقاد مارکیزیو از بازار نقل و انتقالات: قیمت کیه‌زا نباید ۶۰ میلیون باشد

انتقاد مارکیزیو از بازار نقل و انتقالات: قیمت کیه‌زا نباید ۶۰ میلیون باشد

خبرگزاری فوتبالی – مارکیزیو اعتقاد دارد کیه‌زا به دلیل مبلغ بالایی که برایش پرداخت شده نتوانسته خود را در تیم یوونتوس اثبات کند.

به گزارش فوتبالی، فدریکو کیه‌زا، ستاره فصل گذشته تیم فیورنتینا که تنها ۲۳ سال سن دارد امسال با قراردادی به ارزش ۱۰ میلیون یورو به یوونتوس پیوسته که در صورت دائمی کردن قرارداد، یوونتوس موظف است تا ۴۰ میلیون یوروی دیگر به فیورنتینا بپردازد. مسئله‌ای که باعث واکنش کلودیو مارکیزیو شده. او اعتقاد دارد کیه‌زا ستاره خواهد شد اما با توجه به مبلغ بالایی که برایش هزینه شده، کار سختی برای اثباتش دارد.

مارکیزیو در جدیدترین گفت و گوی خود به گازتا درباره کیه‌زا گفته: او یک استعداد واقعی است اما فشار بسیار زیادی روی او به خاطر بازار نقل و انتقالات بوجود آمده است. این مسئله درست نیست که جذب کسی مانند او، که در حال جنگیدن برای فرار از سقوط در فیورنتینا بوده ۵۰ یا ۶۰ هزینه بردارد. سپس او به یک تیم ماننده یوونتوس پیوسته که باید خودش را اثبات کند. با یک حق انتقال متفاوت، برای یک بازیکن جوان خیلی آسان‌تر است تا در این وضعیت خودش را اثبات کند.

مارکیزیو در ادامه افزود: کیه‌زا نیاز دارد تا پست صحیحش را در زمین پیدا کند اما به نظر من او به زودی منفجر خواهد شد. او به زودی یک ستاره می‌شود.

1101