تصویر روز؛ اقدام زیبای کاپیتان هوئسکا در احترام به رئال مادرید

تصویر روز؛ اقدام زیبای کاپیتان هوئسکا در احترام به رئال مادرید

خبرگزاری فوتبالی – کاپیتان هوئسکا با بازوبندی جالب مقابل رئال مادرید قرار خواهد گرفت. او در احترام به باشگاه مادریدی نمادی از کاپیتان افسانه‌ای لوس بلانکو یعنی آلفردو دی استفانو را روی بازوبند خود چاپ کرده است.

به گزارش فوتبالی، خورخه پالیدو، کاپیتان تیم هوئسکا یکی از مورد احترام‌ترین کایپتان‌های تیم‌های اروپایی است. او فصل گذشته مقابل هر تیمی در سگوندا دیویژن قرار می‌گرفت، روی بازوبند کاپیتانی‌اش نمادی از شهر مقابل چاپ می‌کرد و در پایان هم آن بازوبند را به رقیب اهدا می‌کرد. از قرار گرفتن نماد صحرای مشهور تابرناس مقابل آلمریا تا تصویری از گیاهان خاص جزایر قناری مقابل لاس پالماس.

پالیدو البته حالا هم عادت خود را ترک نکرده. امروز از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه آلفردو دی استفانو ۲ تیم رئال مادرید و هوئسکا مقابل هم قرار می‌گیرند و به همین دلیل هم کاپیتان هوئسکا بازوبند خود را در احترام به تیم رئال مادرید طراحی کرده است. او روی بازوبندش چندین پیکان چاپ کرده زیرا لقب آلفردو دی استفانو، کاپیتان تیم افسانه‌ای رئال مادرید، پیکان مو بور (Saeta rubia) است. همچنین در دیگر قسمت‌های بازوبند، علاوه بر لوگوی هوئسکا، توپ‌هایی که در زمان بازی دی استفانو در بازی‌ها استفاده می‌شد وجود دارد.

رئال مادرید هم اکنون با ۱۳ امتیاز از ۶ بازی در رده سوم قرار گرفته و هوئسکا با ۵ امتیاز از ۷ بازی در رده هفدهم قرار گرفته است.

1101