ستاره ساسولو: می‌خواهم در لیگ قهرمانان بازی کنم

ستاره ساسولو: می‌خواهم در لیگ قهرمانان بازی کنم

خبرگزاری فوتبالی –ستاره تیم ساسولو از رویاهایش و پیوستن به یک باشگاه بزرگ جهت حضور در لیگ قهرمانان می‌گوید.

به گزارش فوتبالی، تیم ساسولو یکی از بهترین تیم‌های امسال سری آ بوده است. آن‌ها هم‌اکنون ۵ بازی است شکست نخورده‌اند و هم امتیاز با ناپولی هستند و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر در رده سوم قرار گرفته‌اند. یکی از ستاره‌های تیم دی زربی، مانوئل لوکاتلی است که سابقه حضور در میلان را در کارنامه خود دارد و در سال ۲۰۱۸ به ساسولو پیوسته است.

لوکاتلی در جدیدترین گفت و گوی خود گفته: رویای بازگشت به یک تیم بزرگ را دارم. جاه طل هستم و می‌خواهم در لیگ قهرمانان بازی کنم. می‌دانم همه چیز، امسال از نمایشم در ساسولو تاثیر می‌گیرد. دوست دارم به یک تیم بزرگ برگردم، آهنگ لیگ قهرمانان را بشنوم و خوب است تماشاگران به ورزشگاه‌ها برگردند. این یک رویای بزرگ است اما زندگی در حال مهم ترین چیز است.

ساسولو حالا یک بازی خارج از خانه مقابل ناپولی دارد که فردا ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه سن پائولو برگزار می‌شود. لوکاتلی در این رابطه گفته: سبک بازی ما، اعتقاد و باوری است که مربی به خون ما تزریق کرده و کاملا با شخصیت من تناسب دارد. بیشترین توانایی هرکس وجود دارد. می‌دانیم که نتایج می‌تواند چگونه باشد. بسیار جدی و با عزم فراوان. نمی‌خواهیم برای تفریح نتیجه بگیریم. بالاتر از تمام این مسائل، ما سبک بازی خودمان را می‌شناسیم و بازیکنان‌مان را هم به طور کامل در اختیار داریم.

1101