چرا الکس مورگان هنوز برای تاتنهام بازی نکرده است؟

چرا الکس مورگان هنوز برای تاتنهام بازی نکرده است؟

خبرگزاری فوتبالی - الکس مورگان یکی از سرشناس ترین بازیکنان زن فوتبال دنیا در تابستان به تاتنهام ملحق شد اما هنوز نتوانسته برای تیم لندنی بازی کند. به نظر می رسد که مصدومیت و عدم امادگی بدنی روند وی را متوقف کرده است.

به گزارش فوتبالی، مورگان که با تیم زنان آمریکا قهرمان جام جهانی شده در ماه سپتامبر از اورلاندو پراید به تیم تاتنهام ملحق شد اما هنوز برای تیم لندنی بازی نکرده است. مورگان قراردادی سه ماهه امضا کرد تا بتواند بازی کند و  برای حضور در مسابقات المپیک توکیو و حضور در تیم زنان آمریکا آماده شود. این بازیکن 31 ساله به علت بارداری در یک سال اخیر بازی نکرده است. او شش ماه پیش صاحب دختری به نام چارلی شد. مورگان در مورد شرایط خود گفت:" گاهی از اوقات حس می کنم که دچار استرس شده ام و اضطراب آزارم می دهد اما به نظرم شرایط را به خوبی کنترل کردم. امیدوارم ظرف دو هفته آینده بتوانم با تاتنهام بازی کنم چرا که به خصوص در ماه اکتبر شرایط مشکلی داشتیم و می خواهم به تیم کمک کنم. سعی کردم که در تمرینات از نظر بدنی آماده شوم و از ناحیه زانو مصدومیت داشتم اما مشکل جدی وجود ندارد."

مورگان فقط دو ماه دیگر با تاتنهام قرارداد دارد و همه منتظر اولین بازی او هستند. وی افزود:" نمی دانم که بعد از تعطیلات زمستانی دوباره در تاتنهام خواهم ماند یا نه. همه چیز به کرونا و شرایط لیگ فوتبال زنان آمریکا بستگی دارد. سعی می کنم با بررسی شرایط هر هفته تصمیم بگیرم. می دانم که دوست دارم هر چه زودتر به خانه بروم و چارلی را به خانواده معرفی کنم چرا که او را به همراه خودم به انگلیس آوردم و خانواده نتوانستند او را ببینند."

4125