مارادونا: می دانستم که مسی در بارسلونا به مشکل می خورد

مارادونا: می دانستم که مسی در بارسلونا به مشکل می خورد

خبرگزاری فوتبالی - دیگو مارادونا بازیکن اسبق فوتبال آرژانتین در مصاحبه با نشریه کلارین در مورد اختلافات مسی و بارسلونا در ماه های اخیر صحبت کرد. 

به گزارش فوتبالی، مارادونا گفت که مسی از شرایط بارسلونا راضی نبوده است و به یادآوری دوران خودش در دو فصل حضور در بارسلونا پرداخت:" می دانستم که مسی در بارسلونا به مشکل می خورد و فکر می کردم که جدا می شود. برای من نیز همین اتفاق رخ داد. بارسلونا باشگاه راحتی نیست و لئو سالهاست که در آن جا حضور دارد و ان طور که لیاقتش را دارد، با او برخورد نمی شود. او با تمام وجودش درون زمین ظاهر شده است. می خواست بالاخره روزی جدا شود تا حال و هوایش را عوض کند اما مخالفت کردند."

مارادونا اعتقاد دارد که مشکلات مسی با بارسلونا مشابه مشکلاتی است که خودش با ناپولی داشته است:"حقیقت این است که این شرایط آسان نیست که چرا که قرارداد داری و پای یک باشگاه بزرگ  در میان است و هواداران دوستت دارند. من هم قصد جدایی از ناپولی را داشتم. مارسی به من پیشنهاد داد تا قراردادم را دو برابر کند. از مدیر ناپولی خواستم که اجازه جدا شدنم را بدهد. به من گفت که اگر قهرمان جام یوفا شویم، اجازه می دهد که برویم. در روز قهرمانی به دفترش رفتم و گفتم که اجازه رفتنم را بدهد اما زیر حرفش زد."

4125