انتقاد بهترین بازیکن زن جهان از رونالدو و مسی

انتقاد بهترین بازیکن زن جهان از رونالدو و مسی

خبرگزاری فوتبالی - مگان رپینو به یکی از معروف ترین شخصیت ها در مبارزه برای برابری حقوق مردان و زنان در فوتبال تبدیل شده است. این بازیکن سرشناس آمریکایی مصاحبه ای با نشریه اکیپ داشته که از ستارگان فوتبال دنیا نظیر رونالدو، مسی و امباپه انتقاد کرده است.

به گزارش فوتبالی، رپینو در پاسخ به پرسشی در مورد ستاره پرتغالی یوونتوس و ستاره آرژانتینی بارسلونا بیان کرد:"از زمانی که در مراسم توپ طلای 2019 از نژادپرستی انتقاد کردم، خبری از ستارگانی نظیر رونالدو و مسی به دستم نرسید که از این کار حمایت کنند. آنها می توانند از سطح بالای شهرت خود استفاده کنند تا به طور مثال با نژادپرستی مبارزه کنند. منظورم صرفا پوشیدن پیراهن "جان سیاهان مهم است" نیست بلکه در مورد کارهای بزرگ تر صحبت می کنم."

وی از کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاریسن ژرمن هم انتقاد کرد:"امیدوارم که امباپه به زودی درک کند که چه تاثیر بصری می تواند ایجاد کند. تاثیری که او می تواند ایجاد کند، بسیار قدرتمند است. با توانایی های ویژه ای به دنیا آمده که به او کمک می کند تا زندگی راحتی داشته باشد. امیدوارم درک کند که چگونه می تواند دنیا را تغییر بدهد. گاهی اوقات برخی بازیکنان می توانند دنیا را تغییر بدهند."

4125