اعلام لیست رئال مادرید مقابل هوئسکا با چهار مصدوم

اعلام لیست رئال مادرید مقابل هوئسکا با چهار مصدوم

خبرگزاری فوتبالی - رئال مادرید در هفته هشتم لالیگا باید در ورزشگاه دی استفانو میزبان هوئسکا باشد که این اولین بازی رئال مادرید پس از پیروزی ارزشمند مقابل بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در هفته های اخیر فراز و نشیب زیادی داشته است. تیم زیدان از چهار بازی اخیر خود فقط یکی را برده، یکی را مساوی کرده و دو تا را باخته است. حال و روز رئال زیاد خوب نیست اما تیم زیدان در تلاش است تا با پیروزی مقابل هوئسکا شرایط خود در لالیگا را مطلوب نگه دارد چرا که آنها فعلا با یک بازی کمتر در رتبه دوم جدول قرار دارند. در مقابل آنها هوئسکا قرار خواهد داشت، تیمی که به تازگی به لالیگا صعود کرده و انگیزه زیادی برای تقابل با رئال مادرید خواهد داشت. زیدان برای بازی فردا 22 بازیکن را در لیست خود قرار داده است که ماریانو دیاز که فصل گذشته مقابل بارسلونا گلزنی کرد برای اولین بار در لیست قرار گرفت. هازارد نیز کاملا از مصدومیت ریکاوری کرده است. سانتوس هم به علت غایبان در پست دفاع راست در این بازی حضور دارد. ناچو، اودگارد، کارواخال و اودریوزولا چهار مصدوم رئال مادرید هستند که بازی را از دست داده اند.

کورتوا، لونین، آلتوبه، میلیتائو، راموس، واران، مارسلو، مندی، سانتوس، کروس، مودریچ، کاسمیرو، والورده، ایسکو، هازارد، بنزما، آسنسیو، لوکاس وازکز، یوویچ، وینیسیوس، ماریانو و رودریگو گوئس.

4125