نابودی کرونا و قهرمانی ناپولی جز آرزوهای تولد 60 سالگی مارادونا

نابودی کرونا و قهرمانی ناپولی جز آرزوهای تولد 60 سالگی مارادونا

خبرگزاری فوتبالی - دیه‌گو مارادونا امروز 60 ساله می‌شود و می‌گوید که دوست دارد به عنوان کادوی تولد خود قهرمانی ناپولی در مسابقات سری آ را ببیند. 

به گزارش فوتبالی، اسطوره فوتبال آرژانتین امروز جشن تولد 60 سالگی خود را برگزار می‌کند. او که بزرگترین بازیکن و اسطوره تاریخ باشگاه ناپولی به حساب می‌آید در گفتگویی که به همین مناسبت با کوریره دلو اسپرت داشته از بهترین کادویی که خواهان دریافت آن است پرده برداشت. او به این روزنامه گفت: " هیچ چیزی برای خودم نمی‌خواهم. دوست دارم این شیوع جهانی ویروس کرونا دست از سر دنیا بردارد. دوست دارم همه در صلح باشند خصوصا آن کشورها و مردمی و کودکان بیچاره‌ای که حتی نمی‌توانند از خودشان دفاع کنند. دوست دارم اینجا در آرژانتین که مثل بسیاری از کشورها با مشکلات گرسنگی و بیکاری روبروست شرایط بهتری داشته باشیم. و سپس از آنجایی که واقعا نمی‌توانم درباره فوتبال حرف نزنم، امیدوارم خیمنسیا پس از بازگشت به زمین بتواند پس از بیش از 90 سال قهرمان شود. و دوست دارم ناپولی خیلی زود بار دیگر قهرمان سری آ شود. من آنها را دنبال می‌کنم و این تیم را دوست دارم. " 

مارادونا همچین پیامی برای جنارو گتوزو ارسال کرد: " گتوزوی عزیز، به همین مسیر با تلاش و توانایی فوتبالت ادامه بده. من به تو علاقه دارم و می‌خواهم چیزی بگویم: افرادی هستند که به بازی در بارسلونا، رئال مادرید و یوونتوس افتخار می‌کنند. من افتخار می‌کنم که بخشی از ناپولی بوده‌ام. امیدوارم یک روز تو هم بتوانی این را بگویی. "

1811