مصدومیت لوکاکو تایید شد؛ به بازی مقابل رئال مادرید می‌رسد؟

مصدومیت لوکاکو تایید شد؛ به بازی مقابل رئال مادرید می‌رسد؟

خبرگزاری فوتبالی - باشگاه اینتر رسما مصدومیت روملو لوکاکو را تایید کرد و در آستانه بازی حساس این تیم مقابل رئال مادرید شرایط او نامشخص شد و معلوم نیست که به بازی مقابل رئال مادرید می‌رسد یا نه اما چیزی که مشخص است این است که او به طور قطع دیدار بعدی اینتر در سری آ مقابل پارما را از دست خواهد داد.

به گزارش فوتبالی، اینتر اعلام کرد که روملو لوکاکو از ناحیه ران دچار آسیب دیدگی شده است و در بازی آخر هفته این تیم مقابل پارما در سری آ حضور ندارد. این مهاجم در بازی قبلی نراتزوری‌ها و در تساوی 0-0 مقابل شاختار دونتسک در کیف در دومین هفته از لیگ قهرمانان اروپا حاضر بود. در بیانیه باشگاه اینتر آمده است:"روملو لوكاكو صبح امروز در پی مشكلی كه در جریان بازی روز سه شنبه لیگ قهرمانان برابر شاختار دونتسک رخ داد، تست های پزشکی و اسکن MRI را انجام داد. اسکن نشان داد که وی از ناحیه ران چپ دچار کشیدگی شده است. وضعیت وی روزانه کنترل خواهد شد."

میزان آسیب دیدگی او هنوز به طور کامل مشخص نشده است، اما به راحتی می توان گفت که مهاجم بلژیکی دیدار روز شنبه اینتر مقابل پارما را از دست می‌دهد و باید دید که به دیدار حساس تیمش مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا می‌رسد یا خیر.

1470