پیروزی قاطع میلان، شکست تاتنهام و برد سخت ویارئال در هفته دوم لیگ اروپا

پیروزی قاطع میلان، شکست تاتنهام و برد سخت ویارئال در هفته دوم لیگ اروپا

خبرگزاری فوتبالی - اولین دیدار ها از هفته دوم رقابت‌های لیگ اروپا برگزار شد و میلان با نتیجه 3 بر 0 توانست اسپارتا پراگ را در سن سیرو شکست دهد. لیل و سلتیک به تساوی دو بر دو رسیدند. لسترسیتی با نتیجه 2 بر 1 آ.ا.ک آتن را شکست داد و براگا هم با نتیجه 2 بر 0 زوریا را شکست داد. ویارئال به سختی توانست با نتیجه 3 بر 1 قره باغ را شکست دهد و لاسک لینز هم با نتیجه 4 بر 3 لودوگورتس را شکست داد. در نتیجه‌ای عجیب، تاتنهام با نتیجه یک بر صفر از آنتورپ شکست خورد. زسکا مسکو مقابل دیناموزاگرب به تساوی بدون گل دست یافت. ولفسبورگر با نتیجه 4 بر 1 فاینورد را شکست داد و ستاره سرخ بلگراد در یک بازی یک طرفه و پر گل با نتیجه 5 بر 1 لیبرتس را شکست داد. هوفنهایم آلمان هم با سه گل خنت بلژیک را مغلوب کرد.

به گزارش فوتبالی، روسونری‌ها که در هفته اول لیگ اروپا هم به پیروزی رسیده بودند، با یک برد دیگر 6 امتیازی شدند تا همچنان در صدر جدول گروهشان باشند. زلاتان انگیزه های زیادی دارد تا در این فصل از رقابت‌های لیگ اروپا قهرمان شود. او در این بازی یک پاس گل داد.

ویارئال با سه گل دیر هنگام در دقایق 80 ، 85 و 90 توانست مقابل قره باغ کامبک بزند و بازی یک بر صفر باخته را با نتیجه 3 بر 1 با پیروزی خاتمه بخشد. یکی از نتایج عجیب این هفته شکست تاتنهام مقابل آنتورپ بود. شاگردان ژوزه مورینیو در زمین حریف نتوانستند مقابل حریف نه چندان مطرح خود عملکرد خوبی از خود نشان دهند و اولین باخت خود را در این فصل از رقابت‌های لیگ اروپا متحمل شدند. گرت بیل در این بازی عملکرد خوبی نداشت و در دقیقه 58 تعویض شد.

1470