واکنش پیانیچ به کل‌کل بارسلونا و یوونتوس؛ سرنوشت بی‌رحم است

واکنش پیانیچ به کل‌کل بارسلونا و یوونتوس؛ سرنوشت بی‌رحم است

خبرگزاری فوتبالی - شب گذشته بارسلونا و یوونتوس در چهارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری بارسلونایی‌ها به اتمام رسید. در این دیدار عثمان دمبله و لیونل مسی برای بارسا گلزنی کردند. مسئله‌ای که باعث شد تا حساب توئیتری بارسلونا با آن برای یوونتوس کری بخواند. البته باشگاه یوونتوس هم در توییتر به این کری‌خوانی ها پاسخ داد. میرالم پیانیچ که پیش از پیوستن به بارسلونا در یوونتوس توپ می‌زد به این قضایا واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، باشگاه بارسلونا پس از پیروزی مقابل یوونتوس در توئیتر یک تصویر از مسی منتشر کرد و  خطاب به یوونتوسی‌ها نوشت:"بسیار خوشحالیم که می‌توانیم برترین اسطوره تاریخ را در زمین شما مشاهده کنیم!" که باشگاه یوونتوس هم در پاسخ به آن‌ها در توییتر گفت:"شما احتمالا در دیکشنری به اشتباه دنبال آن گشته‌اید. ما برایتان اسطوره واقعی را به نیوکمپ می‌آوریم!" در واقع منظور یووه‌ای ها این بوده که رونالدو بالاتر از مسی، بزرگترین اسطوره تاریخ فوتبال است.

میرالم پیانیچ در توییتی درباره رویارویی بارسلونا و یوونتوس و کل‌کلی که این دو باشگاه دارند، نوشت:"سرنوشت بسیار بیرحم است که تو را در مقابل آنچه که به تازگی ترک کرد‌ه‌ای، قرار می‌دهد. من برای همیشه از شما ممنون هستم."

باید دید که در دیدار برگشت چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد.

1470