سوال روز/ شکوری پیشنهاد رسول پناه را رد کرده بود؟

سوال روز/ شکوری پیشنهاد رسول پناه را رد کرده بود؟

خبرگزاری فوتبالی- پیشکسوت سابق پرسپولیس در حالی به عنوان معاون اجرایی این باشگاه انتخاب شد که قبلا پیشنهاد عضویت در هیات مدیره قرمزها را رد کرده بود.

به گزارش فوتبالی،در حالی که جعفر سمیعی سرپرست جدید باشگاه پرسپولیس دقایقی پس از دریافت حکم سرپرستی این باشگاه، ابراهیم شکوری را به عنوان معاون اجرایی خود در پرسپولیس منصوب کرد که گفته می شود پیشکسوت سابق قرمزها قبلا پیشنهاد مهدی رسول پناه را برای حضور در هیات مدیره پرسپولیس رد کرده بود.

مهدی رسول پناه سرپرست سابق باشگاه پرسپولیس و رئیس هیات مدیره این باشگاه دو روز قبل از استعفاء برای پر کردن صندلی های هیئت مدیره به ابراهیم شکوری پیشنهاد داده بود که به هیئت مدیره اضافه شود و در کنار آن پست معاونت ورزشی باشگاه را هم قبول کند. ابراهیم شکوری البته به این پیشنهاد رسول پناه پاسخ منفی داده و اعلام کرده که در این شرایط قصدی برای حضور در هیئت مدیره پرسپولیس ندارد.

سمیعی سرپرست جدید پرسپولیس زمانی که شکوری سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال را عهده دار بود با وی به واسطه امورات کاری ارتباط داشته است و برخی هم به عنوان همکار یا دوست مشترک این رابطه را نزدیک تر کرده اند.

شکوری علاوه بر سمت معاون ورزشی رابط مدیریت این باشگاه با اعضای تیم و کادر فنی هم خواهد بود.

7655