کروس: در بایرن مونیخ مجبور بودیم در بی‌حوصلگی هم با بازیکنان شام بخوریم!

کروس: در بایرن مونیخ مجبور بودیم در بی‌حوصلگی هم با بازیکنان شام بخوریم!

خبرگزاری فوتبالی – تونی کروس درباره دوران حضور در بایرن مونیخ اعلام کرده که تمام بازیکنان در بازی های خارج از خانه باید با هم شام می‌خوردند.

به گزارش فوتبالی،  تونی کروس که دوران بازی حرفه‌ایش را در تیم بایرن مونیخ آغاز کرده و سابقه زیادی در این تیم دارد در سال ۲۰۱۴ به رئال مادرید پیوست و توانست در این تیم افتخارات زیادی کسب کند. او امسال هفتمین فصل حضورش را در جمع سفیدپوشان سپری می‌کند و دیگر جزء باتجربه‌ها محسوب می‌شود. او درباره تفاوت‌های رفتاری در اردوی دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ در یک پادکست حقیقت جالبی بیان کرده است.

کروس در جریان یک پادکست به نام Einfach mal Luppen که خودش و برادرش آن را راه اندازی کرده‌اند گفته: در باشگاه رئال مادرید ما این اجازه را داریم که پس از پایان بازی مستقیما به خانه برویم. در بایرن مونیخ اما شرایط اصلا این گونه نبود و مخصوصا در هنگام برگزاری بازی‌های خارج از خانه ما بازیکنان همیشه با هم شام می‌خوردیم.

کروس در ادامه گفته: البته بازی‌هایی وجود دارد که شما پس از پایان آن علاقه ای به کار خاصی ندارید. باید صادقانه بگویم که هیچ‌وقت آن را (شام خوردن باهم) دوست نداشتم. بیشتر ترجیح‌ می‌دهم که مثل حالا قابلیت انجام هر کاری را داشته باشم.

1101