سرمربی تیم ملی ایتالیا: برای بالوتلی افسوس می‌خورم

سرمربی تیم ملی ایتالیا: برای بالوتلی افسوس می‌خورم

خبرگزاری فوتبالی – سرمربی تیم ملی ایتالیا بابت روند کاری بالوتلی در دنیای فوتبال افسوس می‌خورد.

به گزارش فوتبالی، روبرتو مانچینی در جدیدترین گفت و گوی خود به SportLab گفته: واقعا شرمنده هستم که او در حال حاضر ۳۰ سال سن دارد و می‌توانست در بالاترین سطح خود باشد. برای او احساس شرمندگی می‌کنم که در این وضعیت قرار دارد و نمی‌تواند تیمی پیدا کند. او در چند سال اخیر خوب کار نکرده است. کیفیت فنی او جوری است که می‌تواند در تیم ملی مفید باشد. همیشه امیدوارم برای او اتفاق خوبی بیفتد. من او را دوست دارم و از دوران کودکی‌اش او را مشاهده کرده‌ام.

سرمربی تیم ملی ایتالیا در ادامه گفت: فوتبال باعث می‌شود تا احساس خاص بودن بوجود بیاید و یک پسر باید درک کند که چقدر خوش شانس است اگر بازی مورد علاقه در کودکی به شغلش تبدیل شود. دوران بازی یک فوتبالیست کوتاه است البته اگر زلاتان را حساب نکنیم!

ماریو بالوتلی که سابقه حضور در تیم‌هایی جون اینتر، میلان، منچستر سیتی و لیورپول را در کارنامه خود دارد آخرین بار در تیم برشا حضور داشت و در ۱۹ بازی توانست ۵ گل برای آن‌ها به ثمر برساند اما درنهایت برشا به سری بی سقوط کرد. او البته پیش از سقوط برشایی‌ها به دلیل شرکت نکردن در تمرینات و بی‌انضباطی از این تیم اخراج شد.

1101