فرعباسی: اخباری حرفهای مربی را برایم ترجمه می‌کند

فرعباسی: اخباری حرفهای مربی را برایم ترجمه می‌کند

خبرگزاری فوتبالی- دروازه بان تازه وارد تراکتور می گوید شرایط در این تیم خوب است و  منتظر آغاز بازی ها است تا بتواند خودش را ثابت کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، حبیب فرعباسی در خصوص  شرایط تراکتورگفت: همه چیز روی نظم و انضباط پیش می رود و ما کاملاً آماده شروع مسابقات هستیم. امیدوارم همانطور که الان همه چیز خوب پیش می‌رود در لیگ هم این موضوع ادامه دار باشد و ما بتوانیم ایده‌آل خودمان را رقم بزنیم.

این بازیکن در پاسخ به این سوال که با توجه به این که مربی دروازه بان تیم خارجی است چگونه با او ارتباط  برقرار می کند ادامه داد: اول بگویم که از نظر فنی کار مربی گلر ها  عالی است و ما ارتباط  کاملا دوستانه ای داریم، در تمرینات جدی  و در بیرون دوست هستیم. صحبت‌هایش را اخباری  برایم ترجمه می‌کند البته من متوجه می‌شوم که او چه می‌گوید فقط آنطور که باید نمی‌توانم خودم با اوانگلیسی صحبت کنم اما در کل حرف های  هم را می‌فهمیم.

دروازه‌بان سرخپوشان تبریز در مورد کار با علیرضا منصوریان عنوان کرد: داشتن یک مربی باتجربه مثل منصوریان برای هر  تیمی لازم است. او روی تک تک بازیکنان کار می‌کند امیدوارم ما هم بتوانیم  دستورالعمل هایش را اجرا کنیم.

او  در خصوص واکنش هواداران تراکتور نسبت به آمدنش به این تیم نیز گفت: واکنش هواداران و  برخوردشان  خیلی خوب است. همانطور که از لقب  آنها پیدا است  واقعا پرشور هستند. از اینکه در تبریز هستم احساس غریبی نمیکنم چون مردم  این شهر خیلی خوب هستند و برای همین اینجا راحت هستم.

فرعباسی که فصل گذشته در نفت‌مسجدسلیمان توپ می زد باید در اولین دیدار تیمش به مصاف تیم سابق برود، در این باره افزود: حس  عجیبی دارم. به هر  حال من خاطرات خوب و بد زیادی از  نفت مسجدسلیمان دارم. از همین جا هم از هواداران مسجد سلیمان که همیشه به من لطف داشتند تشکر می کنم.فوتبال حرفه‌ای است و من بازیکن تراکتور هستم، به هر حال  قرعه به شکلی رقم خورد که در بازی اول به مصاف تیم سابقم خواهم رفت، البته این موضوع در صورتی اتفاق می‌افتد که کادر فنی به من  بازی دهد اگر این اتفاق بیفتد که با انگیزه تمام به زمین می روم  و اگر هم نه که برای تیمم دعا خواهم کرد. هدفمان این است  در بازی اول با قدرت هرچه تمام تر ظاهر شویم و برای نفت مسجدسلیمان هم در ادامه راه آرزوی موفقیت دارم، در حال حاضر تمام هدف ما شاد کردن طرفدارانمان و همچنین حفظ آبرو تراکتور است.

6641