گزارش ویژه/ جعفر سمیعی در آستانه مدیرعامل شدن در پرسپولیس؛ شکوری معاون ورزشی یا عضو هیات مدیره

گزارش ویژه/ جعفر سمیعی در آستانه مدیرعامل شدن در پرسپولیس؛ شکوری معاون ورزشی یا عضو هیات مدیره

خبرگزاری فوتبالی- جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از صبح امروز و در محل وزارت ورزش و جوانان برای انتخاب سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس است در حال جریان است.

به گزارش فوتبالی، قرار است در این جلسه علاوه ‌بر بررسی استعفای علی رغبتی از هیات ‌مدیره و مهدی رسول‌پناه از سرپرستی باشگاه پرسپولیس، در خصوص سرپرست جدید این باشگاه هم تصمیم‌گیری شود که با توجه به تعدد گزینه‌های مدیریت باید دید بالاخره فرد جدید امروز معرفی می‌شود یا باز هم تصمیم در این رابطه به روزهای آینده موکول می‌شود.

باشگاه پرسپولیس با حواشی که این روزها دارد یکی از بدترین روزهای سال‌های اخیر خود را بعد از صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا سپری می‌کند و با اینکه از اوایل هفته اعلام شد که سرپرست این باشگاه به زودی انتخاب می شود  اما تا به امروز این اتفاق رخ نداده و درحالی که قرار بود دیروز جلسه هیات‌مدیره برای بررسی استعفای رسول‌پناه و مشخص شدن جایگزین او برگزار شود لغو و به امروز موکول شد.

در چند روز گذشته و بعد از استعفای مهدی رسول پناه از سرپرستی باشگاه پرسپولیس اسامی زیادی برای نشستن روی صندلی مدیریت قرمزها مطرح شد اما در این بین در کنار اسامی مختلفی که از سوی طیف های مختلف منتشر می شد خبری از گزینه های مورد تایید وزارت ورزش نبود و همین امر، میزان شایعات را به بالاترین نقطه ممکن رساند تا جایی که حتی برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم، در مورد انتخاب مدیرعامل پرسپولیس اظهار نظر یا ابراز نگرانی کردند. 

روز گذشته و از راهروهای مجلس شنیده می شد که فراکسیون ورزش و نمایندگان مجلس  تاکید زیادی روی انتخاب محمد حسین نژاد فلاح نماینده اسبق مجلس که سابقه مدیریت و حضور در هیات مدیره پرسپولیس را هم در کارنامه دارد، داشته اند و در گفت و گو با وزیر ورزش او را به عنوان گزینه ای مناسب در این بازه زمانی به وزارت ورزش و جوانان معرفی کرده اند.

اما صبح امروز اخباری درباره احتمال سرپرستی جعفر سمیعی مدیرکل حراست وزارت ورزش در باشگاه پرسپولیس منتشر شده است.گفته می شود سمیعی از سمت وزیر ورزش به عنوان یکی از نامزدهای پست سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس مورد حمایت وزارت ورزش و جوانان است.

هرچند که دقایقی پیش اخبار ورزشی شبکه سوم سیما به نقل از وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که هیچکدام از گزینه ها از جمله سمیعی برای پست سرپرستی باشگاه پرسپولیس نهایی نشده اند اما به نظر می رسد حضور مدیرکل حراست ورزش و جوانان در این باشگاه قطعی به نظر برسد تا بعد از ایرج عرب دومین مدیرکل حراست وزارت ورزش باشد که در باشگاه پرسپولیس به عتوان سرپرست انتخاب می شود.

گفته می شود قرار است در صورت انتخاب جعفر سمیعی، ابراهیم شکوری هم به عنوان عضو هیات مدیره یا  معاون ورزشی او در باشگاه پرسپولیس انتخاب می شود تا یک فرد ورزشی که سابقه پوشیدن پیراهن این باشگاه را دارد به عنوان رابط بین مدیریت و کادرفنی انتخاب شود. 

جعفر سمیعی پیش از حضور در وزارت ورزش و جوانان ، مدیرکل حراست شهرداری تهران بوده است.

باید منتظر ماند و دید آیا خروجی جلسه امروز هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در وزارت ورزش و جوانان انتخاب انتخاب جعفر سمیعی به عنوان سرپرست این باشگاه خواهد بود یا باز هم باید منتظر اعلام اسامی جدید برای سرپرستی فینالیست لیگ قهرمانان آسیا باشیم.

7655