ویری: مسی جادوگر دنیای فوتبال است مثل هری پاتر!

ویری: مسی جادوگر دنیای فوتبال است مثل هری پاتر!

خبرگزاری فوتبالی – کریستین ویری لیونل مسی را به جادوگر دنیای فوتبال تشبیه کرده است.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم بارسلونا توانست با نتیجه ۲-۰ و با گلزنی مسی و دمبله حریف خود یوونتوس را شکست دهد. مسئله‌ای که باعث شگفت زدگی کریستین ویری، مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا شد. او از نمایش مسی و بارسلونا به وجد آمده.

ویری در گفت و گو با CBS گفته: یک بارسلونای بی‌نظیر را دیدیم که می‌توانست به آسانی ۶ یا ۷ گل به ثمر برساند. آن‌ها فوق‌العاده بازی کردند. مسی یک جادوگر است. او مانند هری پاتر در دنیای فوتبال می‌ماند و زمانی که بازی‌اش را متوقف می‌کند من تلویزیون را کنار می‌گذارم و حتی نمی‌خواهم با تلویزیون همکاری کنم. ترجیح می‌دهم در شبکه‌های تلویزیونی سریال و فیلم ببینم زیرا زمانی که او فوتبال بازی نمی‌کند چیزی برای مشاهده وجود ندارد.

ویری که از نمایش بارسا مقابل یوونتوس بسیار هیجان زده به نظر می‌رسد در ادامه گفت: نمی‌دانم چگونه آن‌ها مقابل رئال مادرید شکست خوردند اما اگر شما بازی آن‌ها مقابل یوونتوس را مشاهده می‌کردید شما حتما خواهید گفت که آن‌ها دیگر شکست نخواهند خورد. مخصوصا با این سبک بازی‌شان. هر بازی با دیگر بازی ها تفاوت دارد اما بارسلونایی که من مشاهده نکردم باورنکردنی است. مایه شرمساری است که هیچ هواداری وجود نداشت زیرا می‌توانستند از بازی  چنین  تیمی لذت ببرند.

1101