انتقاد هواداران چلسی از پنالتی‌ زدن جورجینیو؛ وقت تغییر رسیده؟

انتقاد هواداران چلسی از پنالتی‌ زدن جورجینیو؛ وقت تغییر رسیده؟

خبرگزاری فوتبالی – هواداران چلسی بابت از دست دادن پنالتی توسط جورجینیو ناراضی به نظر می‌رسند.

به گزارش فوتبالی، تیم چلسی شب گذشته در چهاروب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف کراسنودار رفت که در این بازی توانست حریف را با ۴ گل شکست دهد. در این بازی چلسی فرصت داشت تا گل‌های بیشتری را وارد دروازه حریف کند اما به طور مثال جورجینیو یک پنالتی را در دقیقه ۱۳ از دست داد. اتفاقی که باعث عصبانیت هواداران چلسی شده است.

سایت وان فوتبال در گزارشی نوشته، جورجینیو پنالتی زن خوبی است و بیشتر به دلیل سبک خاص پنالتی زدنش مورد توجه همه قرار گرفته است. او از زمانی که به چلسی پیوسته‌ (تا قبل از این بازی) ۱۰ پنالتی از ۱۱ پنالتی خود را گل کرده تا فرانک لمپارد خیالی راحت از این مسئله داشته باشد. به همین دلیل هم همه تصور می‌کردند اولین گل چلسی در بازی مقابل کراسنودار به نام او ثبت خواهد شد اما اینگونه نشد تا او برای دومین بار پیاپی در این هفته‌ها پنالتی خود را از دست ندهد. پنالتی پیشین او را آلیسون بکر مهار کرده بود.

از دست دادن پنالتی باعث شد تا بسیاری از هواداران تیم آبی‌پوش لندنی در شبکه‌های اجتماعی دست به اعتراض بزنند. یکی از هواداران نوشته: «بس است.و دیگر نمی‌خواهیم او برای ما پنالتی بزند. نه تنها فرصت گلزنی برای مهاجمین را می‌گیرد بلکه خودش هم آن را گل نمی‌کند». یکی دیگر از هواداران چلسی نوشته: «۴ پنالتی توسط ورنر گرفته شده اما جورجینیو ۲ پنالتی از این تعداد را از دست داده!».

با توجه به انتقادات زیاد هواداران چلسی به نظر می‌رسد لمپارد باید به فکر تعویض پنالتی‌زن باشد.

1101