مدافع جدید منچستریونایتد به بیماری کرونا مبتلا شد

مدافع جدید منچستریونایتد به بیماری کرونا مبتلا شد

گزاری فوتبالی - الکس تلس، مدافع چپ برزیلی که در پنجره نقل و انتقالاتی گذشته به منچستریونایتد پیوسته بود، اکنون به بیماری کرونا مبتلا شده است. باشگاه منچستریونایتد در بیانیه‌ای رسمی این خبر را اعلام کرد. بازیکن برزیلی پس از ابتلا به کرونا از اردوی منچستریونایتد خارج شده و به قرنطینه رفته است تا پس از طی کردن یک دوره مجددا از او تست گرفته شود.

به گزارش فوتبالی، الکس تلس که از پورتو به منچستریونایتد آمده است، در بدو ورودش به باشگاه بسیار ذوق زده بود و در گفتگو با وبسایت رسمی باشگاه گفته بود:"پیوستن به باشگاهی با اعتبار منچستر یونایتد افتخار بزرگی است. شما باید سخت کار کنید تا به این لحظه از زندگی حرفه‌ای خود برسید و اکنون من به این باشگاه می آیم ، من می توانم قول بدهم که همه‌ی قلبم را می دهم تا در اینجا موفق باشم. نمی‌توانم صبر کنم تا پیراهن معروف را بپوشم." اکنون او به ویروس کرونا مبتلا شده است.

این بازیکن که 27 سال دارد پس از ابتلا به کرونا از به طور کلی از اردوی منچستریونایتد دور خواهد بود تا پس از طی شدن حدود دو هفته، مجددا از او تست گرفته شود و شرایطش ارزیابی گردد تا در صورت بهبود به میادین بازگردد.

1470