آتش بازی منچستریونایتد و پیروزی دورتموند در هفته دوم چمپیونزلیگ

آتش بازی منچستریونایتد و پیروزی دورتموند در هفته دوم چمپیونزلیگ

خبرگزاری فوتبالی - در ادامه دیدار های هفته دوم از لیگ قهرمانان اروپا، منچستریونایتد با نتیجه 5 بر 0 مقابل آربی لایپزیش به پیروزی رسید تا پس از شکست دادن پاریسن ژرمن در هفته اول، در هفته دوم هم عملکرد خوبی داشته باشد و هواداران خود را امیدوار کند. از طرفی دورتموند در خانه با نتیجه 2 بر 0 زنیت روسیه را شکست داد، گل اول این بازی را جیدون سانچو به ثمر رساند، بازیکنی که دست شیاطین سرخ از جذب او کوتاه ماند. در دیگر بازی ها کلوب بروژ و لاتزیو به تساوی یک بر یک رسیدند، سویا با یک گل رن را شکست داد و فرانس واروش هم مقابل دیناموکیف به تساوی دو بر دو رسید.

به گزارش فوتبالی، منچستریونایتد در ورزشگاه خانگی خود، لایپزیگ را گلباران کرد. 5 گل شیاطین سرخ را در این بازی آنتونی مارسیال، گرینوود و راشفورد (3بار) به ثمر رساندند. شاگردان اوله گنار سولشر در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا عملکرد خوبی داشته‌اند و در دو بازی 6 امتیاز کسب کرده‌اند.

دورتموند در خانه خود با دو گل زنیت را شکست داد تا اولین پیروزی خود را در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا بدست آورده باشد. سویا هم که در فصل گذشته قهرمان لیگ اروپا شده بود، توانست با یک گل رن را شکست دهد. سویایی ها در ورزشگاه خانگی خود، رامون سانچس پیزخوان، به بردی شیرین دست یافتند و در گروه خود 4 امتیازی شدند.

1470