آتش‌بازی چلسی در روسیه؛ ادامه درخشش کین در پی‌اس‌جی

آتش‌بازی چلسی در روسیه؛ ادامه درخشش کین در پی‌اس‌جی

خبرگزاری فوتبالی - چلسی با چهار گل در مقابل کراسنودار روسیه با نتیجه چهار بر صفر پیروز شد تا پس از تساوی در اولین بازی خود در مقابل سویا در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا پیروزی درخشانی کسب کند.

به گزارش فوتبالی، تیم لندنی چهار گل در مقابل کراسنودار به ثمر رساند که هودسون اودوی، تیمو ورنر، زیاش و پولیشیچ در این بازی گلزنی کردند. تیم لمپارد در مرحله گروهی کار چندان مشکلی ندارد اما تمام تلاش خود را خواهند داشت تا بالاتر از سویا تیم صدرنشین گروه باشند. رن دیگر تیم این گروه است که در بازی آغازین مقابل کراسنودار به تساوی رسیده بود.

از سویی پی اس جی با ادامه درخشش مویزه کین مهاجم ایتالیایی خود با نتیجه دو بر صفر در مقابل استانبول باشاک شهیر به پیروزی رسید. به نظر می رسد که کین خیلی خوب توانسته در تیم فرانسوی جا بیافتد و به روزهای خوبش در یوونتوس برگشته و با این روند بعید نیست که در لیست تیم ملی ایتالیا هم قرار بگیرد و به یورو برود. کین در بازی قبلی پی اس جی در مقابل دیژون هم گلزنی کرده بود و حالا ثبت چهار گل در دو بازی نشان می دهد که این بازیکن انگیزه بالایی برای فیکس شدن در ادامه فصل دارد و می تواند به پدیده غیرمنتظره تبدیل شود. البته قطعا مائورو ایکاردی مهاجم آرژانتینی از درخشش این مهاجم جوان ایتالیایی خوشحال نخواهد شد.

4125