پیکفورد از ترس لیورپولی‌ها، برای محافظت از خانواده‌اش بادیگارد استخدام کرد

پیکفورد از ترس لیورپولی‌ها، برای محافظت از خانواده‌اش بادیگارد استخدام کرد

خبرگزاری فوتبالی - ده روز از دربی مرسی ساید میان لیورپول و اورتون می گذرد. بازی با تساوی دو بر دو به اتمام رسید اما برخورد جردن پیکفورد دروازه بان اورتون با ویرجیل فن دایک مدافع هلندی لیورپول همچنان جنجال ساز است. این برخورد باعث شد تا فن دایک با مصدومیت شدیدی مواجه شود و ادامه فصل را از دست بدهد.

به گزارش فوتبالی، پیکفورد به خاطر این برخورد با تنبیهی مواجه نشد اما فن دایک ادامه فصل را از دست داد. هواداران لیورپول از دروازه بان تیم ملی انگلیس به شدت عصبانی هستند و حالا دیلی میل گزارش داده است که پیکفورد برای محافظت از خودش بادیگارد استخدام کرده است چرا که با حمله کاربران فضای مجازی مواجه شده و تهدید به مرگ شده است.

پیکفورد که فرزندی یک ساله دارد، تصمیم گرفته که برای مراقبت از خودش و خانواده اش گروهی از بادیگارد ها را استخدام کند چرا که می ترسد که با حمله هواداران تیم حریف مواجه شود. دروازه بان فیکس تیم ملی انگلیس از یک شرکت متخصص در امور امنیتی کمک گرفته است تا از او در خانه 2.5 میلیون پوندی او در منطقه چشیر مراقبت کنند.جردن به همراه همسرش مگان و فرزند یک ساله اش در این خانه زندگی می کند.

یکی از منابع نزدیک به دروازه بان اورتون گفته است که پیکفورد از حجم حملات به خودش در پایان بازی متعجب شده است و در نظر دارد که هر طور که شده خانواده اش را امن نگاه دارد. هفته گذشته پلیس مرسی ساید اعلام کردند که تحقیقات در مورد توییت های تهدیدآمیز علیه پیکفورد و ریچارلیسون دیگر بازیکن اورتون را آغاز کرده است.

4125