هری کین و سون در آستانه رسیدن به رکوردی تاریخی در لیگ برتر

هری کین و سون در آستانه رسیدن به رکوردی تاریخی در لیگ برتر

خبرگزاری فوتبالی - سون هیونگ مین و هری کین در آستانه ثبت رکوردی تاریخی در لیگ برتر انگلیس هستند. این دو تبدیل به زوجی بسیار هماهنگ در تاتنهام شده‌اند. همکاری آن‌ها موجب به ثمر رسیدن گل‌های زیادی برای تاتنهام می‌شود. اکنون آن‌ها فاصله زیادی تا ثبت رکوردی تاریخی در لیگ برتر انگلیس و شکستن رکورد زوج فرانک لمپارد و دیدیه دروگبا ندارند.

به گزارش فوتبالی، پاس‌گل هری کین به سون هیونگ مین در جریان پیروزی یک بر صفر تاتنهام مقابل برنلی، بیست و نهمین گلی بود که این زوج در لیگ برتر برای یکدیگر ساخته‌اند‌. آن‌ها اکنون با رسیدن به رکورد داوید سیلوا - سرخیو آگوئرو و تیری‌آنری - روبرت پیرس، تنها زوج فرانک‌ لمپارد و دیدیه دروگبا را با ۳۶ گل را بالاتر از خود می‌بینند. این دو بازیکن تاکنون با همکاری یکدیگر و به همین شکل، 29 گل در لیگ برتر انگلیس به ثمر رسانده‌اند و در مسیر تبدیل شدن به بهترین زوج تمام ادوار لیگ برتر انگلیس هستند.

به نظر می‌رسد که هری کین و سون هیونگ مین به زودی رکوردی تاریخی را در لیگ برتر انگلیس ثبت خواهند کرد و در همین فصل به این رکورد خواهند رسید چرا که تنها 7 گل کمتر از آن دارند و با 7 همکاری مشترک در به ثمر رسیدن گل ها به آن رکورد دست می‌یابند.

1470