عکس/ وقتی کابوس دیشب زیدان هنوز در آغوش پدر معروفش بود!

عکس/ وقتی کابوس دیشب زیدان هنوز در آغوش پدر معروفش بود!

خبرگزاری فوتبالی - رئال مادرید شب گذشته با نتیجه 2 بر 2 مقابل بروسیا مونشن گلادباخ متوقف شد. هر دو گل گلادباخ را مارکوس تورام به ثمر رساند. او پسر لیلیان تورام، مدافع سال های دور تیم ملی فرانسه و باشگاه یوونتوس و بارسلوناست. تورامِ پدر در حال حاضر 48 ساله است و تورامِ پسر 23 سال دارد. او شب گذشته مقابل رئال مادرید دبل کرد و تبدیل به کابوس زیدان شد.

به گزارش فوتبالی، لیلیان تورام یکی از اسطوره های فوتبال فرانسه به شمار می‌رود. او در دوران فوتبالش 142 بازی برای تیم ملی فرانسه انجام داد و در سال 1998 به همراه این تیم بر بام دنیا ایستاد. لیلیان در سال 2006 هم به همراه تیم ملی فرانسه توانست به فینال جام جهانی در آلمان برسد اما فرانسوی ها در آن بازی با سری که زیدان به سینه‌ی ماتراتزی زد، ده نفره شدند و در نهایت فینال را به ایتالیا باختند. تورام مجموعا 2 گل برای تیم ملی کشورش به ثمر رسانده بود.

اما مارکوس تورام که پسر لیلیان تورام است، شب گذشته عملکرد درخشانی مقابل رئال مادرید داشت و کهکشانی ها را غافل گیر کرد. او در دقایق 33 و 58 مقابل رئال مادرید گلزنی کرد تا شرایط را برای شاگردان زیدان دشوار کند اما مادریدی ها در دقایق پایانی دو گل زدند و بازی را به تساوی کشاندند.

1470