سوال روز/ یلوه چرا پرداختی های کارگزار باشگاه پرسپولیس را منتشر کرد؟

سوال روز/ یلوه چرا پرداختی های کارگزار باشگاه پرسپولیس را منتشر کرد؟

خبرگزاری فوتبالی- معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس در اقدامی عجیب میزان پرداختی های کارگزار به قرمزها را در صفحه شخصی ایسنتاگرام خود منتشر کرد.

به گزارش فوتبالی، رضا یلوه معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس با انتشار درآمد این باشگاه از محل قرارداد با کارگزار در صفحه شخصی خود نوشت: بنا به درخواست هواداران عزیز، گزارشی از وضعیت پرداختی های کارگزار باشگاه و همچنین هزینه های باشگاه طی یک سال اخیر و دوران خدمتم در سمت معاون اقتصادی ، خدمت شما ارائه می شود.

در ادامه معاون اقتصادی باشگاه چک ها و مبالغ پرداختی اسپانسر به تیم را در صفحه شخصی خود منتشر کرد. اقدامی عجیب که واکنش منفی و دلخوری شدید بازیکنان پرسپولیس سر تمرین دیروز را به دنبال داشت.

شاگردان یحیی گل محمدی معتقدند در حالی که هنوز مبلغی بابت قرارداد فصل جدید دریافت نکرده و مطالباتی هم به خاطر آپشن و قراردادهای فصل گذشته دارند این اقدام هدفمند بوده و چرا او چنین اقدامی انجام داده است. جالب اینکه این روزها شایعه شده معاون اقتصادی باشگاه یکی از گزینه های جانشینی مهدی رسول پناه از سوی کارگزار پرسپولیس است.

پرسپولیس در زمان مدیریت محمدحسن انصاریفرد استفاده از برند باشگاه را به شرکت آتیه داده پرداز داد تا از طریق این شرکت بتواند به درآمد قابل توجه برسد و بخش عمده ای از مشکلات مالی خود را حل کند. اما با رفتن انصاریفرد و قبول مسئولیت مهدی رسول پناه، مسئولان باشگاه به این جمع بندی رسیدند که به دلیل آورده ناچیزی که این کارگزار برای باشگاه داشته، قرارداد فی مابین به طور یک طرفه فسخ شود.

پس از این تصمیم رایزنی‌ها برای ماندن کارگزار شروع شد و مدیرعامل این شرکت در نشستی با مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و رئیس مجمع باشگاه پرسپولیس، وی را راضی کرد تا فسخ قرارداد را لغو و اجازه ادامه همکاری را بدهد.

پس از امضا قرارداد باشگاه پرسپولیس با شرکت آتیه داده پرداز به عنوان کارگزار، این امیدواری وجود داشت که میزان درآمدزایی این باشگاه افزایش پیدا کند و بخشی از مطالبات و بدهی بازیکنان و کادر فنی فعلی و قبلی این تیم پرداخت شود اما میزان بدهی های این باشگاه به مربیان قبلی و حضور در فصل نقل و انتقالات باعث شد هر چه زمان گذشت اوضاع مالی قرمزها هم در وضعیت هشدار قرار بگیرد.

7655