محمدی: منتظر شروع لیگ هستیم ولی سلامت افراد مهم‌تر است

محمدی: منتظر شروع لیگ هستیم ولی سلامت افراد مهم‌تر است

خبرگزاری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: همه ما بی‌صبرانه منتظر شروع بازی‌ها هستیم اما مهم بحث سلامت است

به گزارش فوتبالی و به نقل از میزان، جواد محمدی در خصوص تعویق بازی‌های لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: فدراسیون پزشکی ورزشی مکاتبه‌ای صورت داد و با توجه به اینکه کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد، ستاد مقابله با کرونا در ورزش و ستاد ملی مبارزه با کرونا ضروری دانست که باشگاه‌ها دیر‌تر مسابقات خود را آغاز کنند.

وی افزود: فعلا که اعلام شده بازی‌ها ۱۶ آبان آغاز می‌شود اما باز هم چیزی به طور دقیق معلوم نیست و همه چیز بستگی به شرایط آن زمان دارد. متاسفانه بیماری کرونا خیلی‌ها را درگیر و جان تعداد زیادی از هموطنان‌مان را گرفته و به طور جدی خطرناک شده است.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان تصریح کرد: به هر حال در این مدت افراد زیادی در فوتبال و خارج از آن، درگیر این بیماری شدند. درست است که همه ما بی‌صبرانه منتظر شروع بازی‌ها هستیم اما مهم بحث سلامت است و اگر تعداد زیادی از افراد مبتلا به این ویروس شوند پس چه کسی قرار است به زمین بازی برود؟ باید به این نکته هم توجه کرد.

محمدی درباره بازی ذوب‌آهن با فولاد خوزستان در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر بیستم، گفت: در تیم ما تغییرات زیادی وجود داشت. یکسری‌ها جدا شده‌اند و یکسری بازیکن جدید طبق نظر کادرفنی گرفتیم و از آکادمی ذوب‌آهن هم بازیکنانی اضافه کردیم. اینها نکات مثبتی هستند اما قطعا در اوایل کار یکسری ناهماهنگی‌ها وجود دارد که رفته رفته برطرف خواهد شد. همت بچه‌ها، برنامه‌ریزی کادرفنی و حمایت مسئولان باشگاه قطعا تاثیر مثبتی در روند ذوب‌آهن خواهد گذاشت. ما هم مثل همه تیم‌های دیگر برای سه امتیاز به زمین بازی می‌رویم و دوست داریم که شاهد پیروزی ذوب‌آهن در بازی اول و همچنین بازی‌های بعدی باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فولاد هم تیم بسیار قابل احترامی است ولی ما قطعاً با هدف برد وارد زمین مسابقه خواهیم شد. علاوه بر این که می‌خواهیم نتایج خوبی کسب کنیم امیدوارم شاهد بازی‌های زیبا از سوی تیم‌ها باشیم تا درکل لیگ باکیفیتی داشته باشیم.

6641