جانشین شجاع در پرسپولیس: مشترک مورد نظر در دسترس نیست!

جانشین شجاع در پرسپولیس: مشترک مورد نظر در دسترس نیست!

خبرگزاری فوتبالی- بعد از جدایی شجاع پیدا کردن جانشین او مهم‌ترین دغدغه کادر فنی پرسپولیس طی روزهای پیش‌رو خواهد بود. 

به گزارش فوتبالی، با جدایی شجاع خلیل زاده فشار خط دفاع در مرکز زمین روی دوش سیدجلال و کنعانی خواهد بود چرا که غیر از اینها تیم یحیی فقط احسان حسینی جوان را به عنوان مدافع میانی در اختیار دارد که طی سه فصل حضورش در پرسپولیس به اندازه یک 90 دقیقه کامل در لیگ برتر بازی نکرده است. پرسپولیس برای دفاع میانی احسان حسینی جوان را فقط در اختیار دارد که بسیار بعید است کادر فنی روی او به عنوان یک بازیکن ثابت نظر داشته باشد و پیدا کردن جانشین شجاع مهم‌ترین دغدغه یحیی خواهد بود.

 یحیی گل محمدی در طوا نیم فصل گذشته و مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نشان داده است چندان تمایلی ندارد به سیدجلال حسینی در همه بازی های تیمش میدان بدهد و این موضوع را می توان از روند کاری او در ماه های اخیر متوجه شد.

سیدجلال در لیگ برتر و حتی لیگ قهرمانان آسیا بیشتر به عنوان یک مدافع جایگزین به میدان رفت هر چند با تمام وجودش برای قرمزها بازی کرد و هرگز کم کاری یا اشتباهات مهلک از این بازیکن که کاپیتان اول پرسپولیس به حساب می آید ندیدیم.

حالا که شجاع خلیل زاده از تیم رفته برخی تصور می کردند سیدجلال به ترکیب باز می گردد تا با محمد حسین کنعانی زادگان زوج دفاع میانی را تشکیل دهد اما یحیی همین حالا هم به دنبال جذب یک مدافع میانی قدرتمند به جای شجاع است که با این اتفاق باز هم شاهد نیمکت نشینی های حسینی در طول فصل بیستم خواهیم بود.

یحیی در بازی برابر ملوان میلاد سرلک را هم در پست دفاع میانی تست کرد و یک نیمه را به عنوان مدافع میانی برابر این تیم به میدان رفت که عملکرد خوبی هم داشت، سرلک با توجه به فیزیک بدنی و قدرت پا به توپ بالایی که دارد می تواند رد این پست عصای دست یحیی باشد.

طی یکی دو روز گذشته شایعاتی مختلفی درباره گزینه های یحیی گل محمدی برای جذب مدافع مطرح شد، ابتدا از ایمان سلیمی مدافع فصل گذشته تراکتور نام برده شد اما با توجه به اینکه پرسپولیس هر هفت سهیمه لیگ برتری خود را جذب کرده است امکان جذب وی در این شرایط وجود ندارد، در ضمن وضعیت قرارداد وی برای جدایی از ترکتور اجازه حضور این بازیکن را برای حضور در پرسپولیس به او نخواهد داد و به نظر می رسد مقصد این بازیکن لیگ اتریش یا پرتغال باشد.

روز گذشته گفته می شد امین حاج‌محمدی مدافع میانی سابق استقلال و نفت تهران در کنار فرشاد فرجی مدافع شهرخودرو و شاگرد سابق یحیی گزینه های بعدی پرسپولیس برای دفاع میانی است اما این شایعه ها هم به شدت از سوی کادر فنی قرمزها تکذیب شد.

باید منتظر ماند و دید با توجه به اینکه لیست بازیکنان لیگ برتری پرسپولیس کاملا جذب شده است کادر فنی قرمزها برای جایگزینی شجاع خلیل زاده سراغ چه بازیکنی خواهد رفت تا بتواند پرسپولیس را در لیگ بیستم همراهی کند.

7655