پیش بازی یوونتوس - بارسلونا؛ مسی و جای خالی رونالدو

پیش بازی یوونتوس - بارسلونا؛ مسی و جای خالی رونالدو

خبرگزاری فوتبالی – امشب از ساعت ۲۳:۳۰ دو تیم بارسلونا و یوونتوس در ورزشگاه آلیانس تورین با قضاوت دنیل ماکلیه به مصاف هم می‌روند.

به گزارش فوتبالی، هیجان انگیزترین مسابقه دور گروهی لیگ قهرمانان طبق پیش‌بینی‌ها، به دلیل بروز برخی اتفاقات حالا به یک بازی معمولی تبدیل شده. جدال مسی و رونالدو برای هر فوتبا‌ل دوستی شیرین است و همه انتظار این رقابت را در قالبی جدید و بین دو تیم یووه و بارسا می کشیدند اما رونالدو به کرونا مبتلا شد و بارسا هم با شکست مقابل رئال با شمایلی بحران زده پای به مسابقه می‌گذارد.

پیرلو از ابتدای نشستن روی نیمکت یوونتوس هنوز شکست نخورده اما این دلیلی بر اقتدار او نیست. هنوز تفکرات پیرلو کاملا بر بازیکنان چیره نشده اما کم کم می‌تواند سبک بازی جدیدی از این تیم دید. روزهای سخت پیرلو به زود فرا می‌رسد و باید دید او مدیران یووه را بابت انتخابش به عنوان سرمربی رو سفید می‌کند یا خیر.

در سمت دیگر فشارها روی کومان در حال افزایش است. نه تنها مسی با روزهای اوجش فاصله دارد که گریزمان هم سطحی به اندازه یک مهاجم درجه ۳ اروپایی پیدا کرده. بدون اعتماد به نفس و انگیزه. شکست مقابل رئال مادرید یک اتفاق فوتبالی است اما اگر به روند بارسلونا، حواشی مدیریت، افت بازیکنان و نتایج کلی آبی و اناری پوشان دقت شود، می‌توان بحران را به وضوح مشاهده کرد.
***
بارسلونا در ۵ بازی آخر خود در تمام رقابت‌ها ۲ برد به دست آورده. بارسلونا هم به همین ترتیب اما بارسایی‌ها ۲ شکست هم متحمل شده‌اند در صورتی که یوونتوس در ۵ بازی اخیر بی‌شکست بوده.
یوونتوس مقابل دیناموکیف نود و نهمین برد خود در لیگ قهرمانان را کسب کرد و امشب می‌تواند با برد مقابل بارسلونا اولین تیم ایتالیایی باشند که ۱۰۰ برد در لیگ قهرمانان کسب می‌کنند.
تقابل پیانیچ و آرتور با باشگاه‌های پیشین خود می تواند برای بینندگان جذاب باشد. هر چند که نتو هم به مدت ۲ سال در یووتوس حضور داشته است.

***
ترکیب احتمالی یوونتوس: شزنی – دمیرال – دنیلو – بونوچی (فرابوتا) – آرتور – ربیو – کولوسفسکی – رمزی – کیه‌زا – موراتا – دیبالا
ترکیب احتمالی بارسلونا : نتو – دست – آرائوخو – لنگله – آلبا – پیانیچ – دی‌یونگ – دمبله – لیونل مسی – آنسو فاتی – گریزمان