بارتومئو در کنفرانس خبری: بابت تصمیمی که گرفتم راضی هستم

بارتومئو در کنفرانس خبری: بابت تصمیمی که گرفتم راضی هستم

خبرگزاری فوتبالی – رئيس سابق باشگاه بارسلونا اعلام کرد از اعلام استعفا راضی است.

به گزارش فوتبالی، بارتومئو در کنفرانس خبری خود پس از اعلام استعفا اعلام کرد: هیئت مدیره و من بابت تصمیمی که گرفتیم خوشحال هستیم.

بارتومئو به شدت نسبت به کناره‌گیری از باشگاه و استعفا مقاومت می‌کرد اما پس از اینکه اعلام شد قرار است به دلیل عدم رای اعتماد هواداران مورد استیضاح قرار گیرد رویه خود را تغییر و استعفا داد. او گفته: ما تنها برای پوشش قانونی درخواست دادیم. همان چیزی که از دولت درخواست شد.

بارتومئو ادعا کرده هیئت مدیر قرار است انتخابات را در ماه مارچ برگزار کند تا شرایط آرام شود. او گفته: ما درخواست کردیم تا انتخابات در ماه مارچ برگزار شود تا شرایط آرام شود. با توجه به انتخابات و کارهایی که انجام شد دیگر نیازی به استعفا نبود. این مسئولیتی است که نتوانستیم از آن اجتناب کنیم. ما بدون رعایت اقدامات اقتصادی برای کاهش هزینه‌ها و افزایش درآمدها استعفا کردیم. امیدوارم روند تنظیم حقوق بازیکنان به اتمام برسد. در غیر این صورت به مشکلی جدی تبدیل خواهد شد.

رئیس سابق باشگاه بارسلونا درباره سوپرلیگ اروپا و حضور باشگاه‌های بزرگ در یک لیگ گفت: موافقت کردیم تا به سوپرلیگ بپیوندیم. این پذیرش باید در مجمع بعدی تصویب شود. ما قالب جدید جام جهانی باشگاه‌ها را هم تایید کردیم.

1101