خواهر رونالدو در مورد کرونا: من را احمق می نامند

خواهر رونالدو در مورد کرونا: من را احمق می نامند

خبرگزاری فوتبالی - کتیا آویرو خواهر رونالدو که معمولا پیام هایی جنجالی در اینستاگرام منتشر می کند حالا پیامی بحث برانگیز در اینستاگرام در مورد ابتلای برادر خود به کرونا منتشر کرده است.

به گزارش فوتبالی، در زمانی که کریستیانو رونالدو به کرونا مبتلا شد، کتیا پیامی در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت:" کرونا بزرگترین کلاهبرداری ایست که از زمان تولدم تا کنون دیده ام. از ساختن دنیایی مملو از عروسک دست بکشید و خواهش می کنم که چشمان خود را باز کنیم."

در آن زمان اکثر پیام هایی که به خواهر رونالدو داده شد، مملو از انتقاد بود. حالا کتیا دوباره در این باره اظهار نظر کرده است. اخیرا ویدیویی در اینستاگرام پخش شده که یک زن نوشته است که قبل از آن که مشخص شود به سرطان مبتلاست، توسط پزشکان با بی توجهی مواجه می شده است. کتیا آویرو در این باره نوشت:" خدا را شکر، وجدان های بیدار این صدا را می شنوند. این چیزی است که همیشه از آن دفاع کردم و برخی می گویند احمق هستم. ویروس کرونا برای این ایجاد شده تا آزادی ما را از یاد ببریم. ببینیم که چه کسی شجاعت صحبت کردن را دارد؟ آیا دنیا بیدار می شود یا همچنان در ریاکاری زندگی می کند؟ فقط سوال پرسیدم و منتظر جواب هستم."

فعلا کریستیانو رونالدو بعد از دو هفته همچنان به کرونا مبتلاست و بازی یووه و بارسا را هم از دست داده است.
4125