واکنش توییتری خوان لاپورتا به استعفای مدیران بارسلونا

واکنش توییتری خوان لاپورتا به استعفای مدیران بارسلونا

خبرگزاری فوتبالی - جوزپ ماریا بارتومئو مدیر بارسلونا بالاخره از مواضع خود کوتاه آمد و تصمیم گرفت که به همراه کل مدیران حال حاضر بارسلونا استعفا بدهد. خوان لاپورتا، ریاست اسبق بارسلونا، قصد دارد در دوره‌ی جدید انتخابات ریاست این باشگاه شرکت کند. او یکی از منتقدان جدی عملکرد بارتومئو بوده و معتقد است که او باشگاه را به سمت پرتگاه هدایت کرده. لاپورتا پس از استعفای بارسلونا در حساب توییتری خود نسبت به این قضیه واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، لاپورتا بین سال‌های 2003 تا 2010 ریاست بارسا را بر عهده داشت. او در انتخابات ریاست بارسلونا در سال 2015 نیز شرکت کرد و رقیب اصلی جوزپ ماریا بارتومئو به شمار می‌رفت اما چون آبی و اناری ها در آن فصل عملکرد خوبی داشتند و سه گانه برده بودند، لاپورتا انتخابات را به بارتومئو باخت. به گفته‌ی اسپورت کاتالونیا، لاپورتا خود را یکی از بخت های اصلی ریاست بارسلونا می‌داند و اعضای هیئت مدیره‌ی خود را هم مشخص کرده است که این اعضا شامل همکاران سال‌های دور و نزدیک و افراد معتمد او هستند.

لاپورتا پس از استعفای بارتومئو در توییتر نوشت:"در نهایت راه بازسازی بارسلونا باز شد، ویسکا بارسا!" باید دید که در انتخابات پیش‌‌روی باشگاه بارسلونا چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

1470