مونشن گلادباخ 2-2 رئال مادرید؛ فرار از فاجعه در دقیقه 93

مونشن گلادباخ 2-2 رئال مادرید؛ فرار از فاجعه در دقیقه 93

خبرگزاری فوتبالی - رئال مادرید در بازی مقابل بروسیا مونشن گلادباخ از شکست گریخت و در آخرین دقایق با گل کاسمیرو به تساوی دو بر دو رضایت داد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در ابتدا در مقابل تیم آلمانی با دو گل عقب افتاد. در نیمه اول روی اشتباه واران، مونشن گلادباخ با چند پاس سریع به محوطه جریمه رئال رسید و در نهایت مارکوس تورام دروازه رئال مادرید را باز کرد. در نیمه دوم تیم آلمانی روی ضدحملات تمرکز کرد و در نهایت تورام در دقیقه 58 دبل خود را تکمیل کرد تا پسر مدافع اسبق تیم ملی فرانسه به ستاره بازی تبدیل شود.

رئال مادرید بعد از دریافت گل دوم یک پارچه حمله شد. ادن هازارد یک موقعیت طلایی برای گلزنی را از دست داد. بالاخره در دقیقه 87 رئال مادرید به بازی برگشت. روی یک ارسال، کاسمیرو توپ را به محوطه شش قدم فرستاد تا بنزما ضربه برگردان بزند و در دقیقه 93 کاسمیرو با ضربه سر راموس صاحب توپ شد و از چند قدمی ، دروازه سومر را باز کرد و بدین ترتیب رئال مادرید از شکست گریخت.

رئال مادرید در این بازی از بازی قبلی خود مقابل شاختار دونتسک بهتر بود اما با این وجود دو امتیاز را از دست داد و حالا کارش برای صعود خیلی مشکل است. شاختار با چهار امتیاز تیم اول گروه است، مونشن گلادباخ و اینتر هر دو فقط دو امتیاز دارند و رئال مادرید با یک امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد. حالا اینتر و رئال مادرید دو بازی حساس دارند که به نظر می رسد حداقل یکی از دو تیم در پایان این دو بازی از لیگ قهرمانان کنار خواهد رفت.

4125