پیروزی غول‌های انگلیس و اتلتیکو مادرید در هفته دوم چمپیونزلیگ

پیروزی غول‌های انگلیس و اتلتیکو مادرید در هفته دوم چمپیونزلیگ

خبرگزاری فوتبالی - در ادامه دیدار های هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، دو غول لیگ برتر انگلیس یعنی منچستر سیتی و لیورپول مقابل رقبای خود پیروز شدند و اتلتیکو مادرید در خانه با نتیجه 3 بر 2 پیروز شد. آتالانتا به تساوی دو بر دو مقابل آژاکس رسید و پورتو هم با نتیجه دو بر صفر المپیاکوس یونان را شکست داد.

به گزارش فوتبالی، اتلتیکو مادرید که در بازی اول خود با نتیجه 4 بر 0 مقابل بایرن مونیخ شکست خورده بود، اکنون در بازی دوم خود در دور گروهی چمپیونزلیگ با نتیجه 3 بر 2 مقابل ردبول سالزبورگ پیروز شد تا اوضاع خود را در این رقابت‌ها بهبود داده باشد. گل های روخی بلانکو را در این بازی ژائو فلیکس (2بار) و مارکوس یورنته به ثمر رساندند.

منچسترسیتی در فرانسه مقابل مارسی با نتیجه 3 بر 0 به پیروزی رسید تا شاگردان پپ گواردیولا با 6 امتیاز در صدر جدول گروه C قرار بگیرند. گل های سیتیزن ها را ایلکای گوندوغان، فران تورس و رحیم استرلینگ به ثمر رساندند. گواردیولا امید زیادی دارد تا بتواند در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا قهرمان شود و به ناکامی‌هایش در این رقابت‌ها پایان دهد.

لیورپول که به همراه یورگن کلوپ در فصل 2018/19 قهرمان این رقابت‌ها شده بود در دومین بازی خود در مرحله گروهی با نتیجه 2 بر 0 میدتیلند را شکست داد. سرخپوشان در ورزشگاه آنفیلد مقابل تیم دانمارکی پیروز شدند. گل‌های لیورپول را دیگو ژوتا و محمد صلاح به ثمر رساند تا شاگردان یورگن کلوپ 6 امتیازی شوند.

1470