انتخابات ریاست بارسلونا چه زمانی برگزار می شود؟

انتخابات ریاست بارسلونا چه زمانی برگزار می شود؟

خبرگزاری فوتبالی - پس از استعفای بارتومئو مدیر بارسلونا و کل هیات مدیره اش در روزهای آینده کمیته انتقالی مدیریت بارسا را بر اساس بند 35.4 اساسنامه تحت کنترل خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، کمیته انتقالی بر اساس قوانین موظف است که از زمان تشکیل خود به مدت 40 تا 90 روز انتخابات را برگزار کند. این کمیته فقط به موارد ضروری رسیدگی خواهد کرد و در تصمیم های عادی باشگاه دخالتی نخواهد داشت. البته در سال 2015 ، کمیته انتقالی بارسلونا در بازار نقل و انتقالات دخالت کرد، آردا توران را با 40 میلیون یورو خرید، دلوفئو را با شش میلیون یورو به اورتون فروخت و مارتین مونتویا را به اینتر قرض داد.

در حقیقت هیچ بعید نیست که کمیته انتقالی برای بحث  کاهش دستمزد بازیکنان و کارمندان باشگاه به توافق برسد.  کارلوس توسکتس، مدیر کمیته اقتصادی باشگاه بارسلونا رئیس کمیته انتقالی تا زمان انتخابات خواهد بود. خوان مانوئل ترایتر، رئیس بخش کانون های هواداری و هشت عضو دیگر کمیته انتقالی را تکمیل خواهند کرد. 

اساسنامه باشگاه بارسلونا می گوید که انتخابات حداکثر باید تا اواخر ژانویه 2021 برگزار شود و زمان قبلی که اوایل فروردین تعیین شده بود، تغییر خواهد کرد. به نظر می رسد که انتخابات البته در اواسط دسامبر (اواخر آذر) برگزار شود تا بدین ترتیب تیم مدیریتی جدید بتواند در بازار نقل و انتقالات زمستانی فعالیت خود را داشته باشد.

4125