لوکوموتیو مسکو 1-2 بایرن مونیخ؛ پیروزی دشوار باواریایی‌ها در سرمای روسیه

لوکوموتیو مسکو 1-2 بایرن مونیخ؛ پیروزی دشوار باواریایی‌ها در سرمای روسیه

خبرگزاری فوتبالی - در هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، بایرن مونیخ در خانه حریف با نتیجه دو بر یک لوکوموتیو مسکو را شکست داد تا با 6 امتیاز همچنان در صدر جدول گروه A رقابت‌ها باقی ماند. گل اول بایرن مونیخ را در این بازی لئون گورتسکا روی پاس بنجامین پاوار در دقیقه 13 به ثمر رساند و گل دوم هم توسط جاشوا کیمیش در دقیقه 79 به ثمر رسید. گل لوکوموتیو هم توسط آنتون میرانچوک روی پاس زی لویس در دقیقه 70 به ثمر رسید.

به گزارش فوتبالی، بایرن مونیخ که با هدایت هانسی فلیک در فصل گذشته با اقتدار موفق شده بود قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود، در این فصل هم به دنبال تکرار عنوان قهرمانی است. اگر بایرن مونیخ در این فصل بتواند قهرمانی خود را تکرار کند به همراه رئال مادرید تبدیل به تنها تیم هایی می‌شوند که در فرمت جدید لیگ قهرمانان اروپا توانسته‌اند از عنوان قهرمانی خود دفاع کنند.

بایرن مونیخ به همراه هانس دیتر فلیک تبدیل به تیم بسیار قدرتمندی در سطح اول فوتبال اروپا شده است. آن‌ها در هفته گذشته با نتیجه 4 بر 0 اتلتیکو مادرید را شکست دادند و در این هفته هم مقابل لوکوموتیکو مسکو به پیروزی رسیدند و در بازی بعدی خود در این رقابت‌ها به مصاف باشگاه ردبول سالزبورگ خواهند رفت و دور رفت مرحله گروهی به پایان خواهد رسید.

1470