مبلغ قرارداد نعمتی با پرسپولیس؛ یک میلیارد و ششصد میلیون تومان!

مبلغ قرارداد نعمتی با پرسپولیس؛ یک میلیارد و ششصد میلیون تومان!

خبرگزاری فوتبالی- ظاهرا قرارداد سیامک نعمتی هنوز نسبت به فصل گذشته تغییری پیدا نکرده است.

به گزارش فوتبالی، امروز یکی از روزنامه‌های ورزشی مدعی شده بود سیامک نعمتی در جلسه‌ای که با مدیران باشگاه داشته توانسته قراردادش را از 2 میلیارد به 3.2 میلیارد تومان برساند تا 1.2 میلیارد به رقم قرارداد فصل گذشته‌اش اضافه شود و او مشکلی برای حضور در تمرینات پرسپولیس نداشته باشد.

این خبر در شرایطی منتشر شده که شنیده‌های خبرنگار فوتبالی حاکی از آن است که رقم قرارداد نعمتی، هنوز هیچ افزایشی نسبت به فصل گذشته نداشته است. قرارداد فصل گذشته بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس با این باشگاه 1.6 میلیارد تومان بوده و قرار بوده در صورتی که سرمربی تیم از عملکرد این بازیکن راضی باشد، برای فصل جدید رقم قرارداد او افزایش پیدا کند که با توجه به جنجال‌های به وجود آمده به خاطر انتشار فایل‌های صوتی و تصویری مهدی رسول‌پناه، توافق مالی جدیدی بین نعمتی و باشگاه صورت نگرفت و او به درخواست علی رغبتی عضو هیات مدیره پرسپولیس، در تمرینات این تیم حاضر شده است.

طبق گفته نزدیکان نعمتی، پیشنهاد ترکیه‌ای این بازیکن به قوت خود باقی است اما با توجه به آنکه سیامک به تازگی ملی‌پوش شده و دوست ندارد به راحتی جایگاهش در تیم ملی را از دست بدهد، خیلی بعید است که او بخواهد از پرسپولیس جدا شود به خصوص آنکه با تیمش به فینال لیگ قهرمانان آسیا هم رسیده است.

1984