یک اتفاق جالب در زمان رسول‌پناه؛ دندان‌های یک بازیکن سرشناس پرسپولیس را معاینه کرد

یک اتفاق جالب در زمان رسول‌پناه؛ دندان‌های یک بازیکن سرشناس پرسپولیس را معاینه کرد

خبرگزاری فوتبالی- روایت بسیار جالب و بامزه ای درباره مذاکره سرپرست مستعفی باشگاه پرسپولیس با یکی از بازیکنان این تیم منتشر شده است.

به گزارش فوتبالی، مهدی رسول‌پناه که در یک هفته گذشته خبرسازترین چهره فوتبال ایران بوده، قبل از انتشار فایل‌های صوتی و تصویری‌اش، در جریان مذاکره با یکی از بازیکنان سرشناس این تیم، کار جالب و بامزه‌ای کرده که باعث تعجب بازیکن مربوطه و مدیر برنامه‌هایش شده است.

ماجرا از این قرار است که بازیکن مربوطه که برای مذاکره جهت مسائل مالی به باشگاه رفته بود، به جای آنکه در مورد بند موجود در قراردادش با رسول‌پناه صحبت کند گویا در حین مذاکره درباره  مشکل دندانش با رسول پناه صحبت می‌کند.

بالاخره این بازیکن شنیده که رسول پناه دندانپزشک بوده و به این ماجراها اشراف دارد و به همین دلیل درباره وضعیت دندان‌هایش با او صحبت می‌کند. این اتفاق باعث می‌شود که رسول‌پناه بحث را از قرارداد منحرف کرده و به وضعیت دندان‌های بازیکن مربوطه بکشاند و کار به جایی می‌رسد که در دفترش در باشگاه، دندان‌های این بازیکن را چک می‌کند و جلسه به جای صحبت درباره افزایش رقم قرارداد بازیکن، صرف بررسی وضعیت دندان‌های بازیکن مربوطه می‌شود. 

البته ما نمی‌دانیم دکتر رسول پناه، در دفتر باشگاه، ابزار کار دندانپزشکی‌ آن هم به صورت استریل را داشته یا نه اما امیدواریم که این اتفاق رخ داده باشد و بررسی دندان‌های بازیکن مربوطه با رعایت تمام موارد بهداشتی صورت گرفته باشد.

1984