واکنش جالب دیاباته به ادعای سرپرست مستعفی پرسپولیس: رسول‌پناه کی هست اصلا؟

واکنش جالب دیاباته به ادعای سرپرست مستعفی پرسپولیس: رسول‌پناه کی هست اصلا؟

خبرگزاری فوتبالی- مهاجم باشگاه استقلال از شنیدن ادعای سرپرست مستعفی باشگاه پرسپولیس، شوکه شده است.

به گزارش فوتبالی، در یکی از فایل‌هایی ویدیویی منتشر شده از مهدی رسول‌پناه، سرپرست مستعفی پرسپولیس مدعی شده که دیاباته با او تماس گرفته و از او خواسته که امکان حضور این بازیکن در پرسپولیس را فراهم کند.

رسول‌پناه درباره دیاباته گفته بود: دیاباته به من زنگ زد و گفت که او را به پرسپولیس بیاورم. من به دیاباته گفتم نمی‌توانم او را به پرسپولیس ببرم. او عنوان کرد که 400، 500 هزار دلار بدهم و حتی به 400 هزار دلار هم راضی‌ است، اما گفتم به خدا نمی‌توانم، چون شر می‌شود و من را می کشند! دیاباته گفت، جان مادرت مرا ببر، من اینجا(در استقلال) اسیر هستم!

اگر چه بعد از انتشار این فایل ویدیویی، خیلی‌ها این بخش از ادعای رسول‌پناه را کاملا غیرقابل باور دانستند منتهی صحبتهای او به گوش دیاباته رسانده شد و مهاجم استقلال شدیدا از این حرفها تعجب کرده است.

مهاجم آبی‌ها به نزدیکانش گفته که اصلا نمی‌داند چه کسی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس است و رسول پناه اصلا کی هست؟ چه برسد به آنکه بخواهد با او تماس بگیرد و از او بخواهد که امکان پرسپولیسی شدنش را فراهم کند.

شیخ به این نکته هم اشاره کرده که او به قراردادش با استقلال پایبند بوده هر چند که برخی اوقات بابت مشکلات مالی این تیم ناراحت شده است و تا آستانه فسخ رفته است.

چیا فوادی/ پایگاه خبری فوتبالی

۱۱۱۱