گزارش روز؛ میری در آستانه جدایی از گل‌گهر

گزارش روز؛ میری در آستانه جدایی از گل‌گهر

خبرگزاری فوتبالی- محمد میری یکی از چهره‌های خبرساز فوتبال ایران در طول 24 ساعت گذشته بوده است.

به گزارش فوتبالی، میری که به خاطر دو گل بسیار زیبایش به استقلال و سپاهان به عنوان یک هافبک شوتزن در نساجی شناخته شده بود، در نقل و انتقالات تابستانی به گل‌گهر پیوست تا زیر نظر امیر قلعه‌نویی به فوتبالش ادامه دهد منتهی به نظر می‌رسد دوران حضور او در گل‌گهر خیلی زود به پایان رسیده چرا که از دیروز اخباری درباره جدایی این بازیکن از گل‌گهر و حضور او در یکی از تیمهای بزرگ لیگ مطرح شده است.

میری: مشکل خانوادگی دارم

میری که برای حضور در تمرین گل‌گهر عازم تهران بود، در صحبت کوتاهی که با خبرنگار فوتبالی داشت، شایعه منتشر شده درباره اینکه امیر قلعه‌نویی او را نخواسته، تکذیب کرد و گفت: از یکماه قبل به دنبال جدایی بودم و خودم دوست ندارم در این تیم بمانم. یکسری دلایل شخصی و مشکلات خانوادگی دارم و قرار است با باشگاه درباره این موضوع صحبت کنم.

مشکل خانوادگی یا بازی در پست غیرتخصصی؟

اگر چه میری مشکلات شخصی را دلیل اصلی جدایی احتمالی‌اش از گل‌گهر عنوان کرده اما به گفته نزدیکان این بازیکن، دلیل اصلی تصمیم او برای جدایی از گل‌گهر، بازی گرفتن از او در پست غیرتخصصی‌اش است. میری به عنوان هافبک دفاعی به گل‌گهر پیوست منتهی امیر قلعه‌نویی از او به عنوان هافبک کناری استفاده می‌کند و همین مساله باعث شده تا او به دنبال جدایی از گل‌گهر باشد. البته میری هنوز با تیم سیرجانی فسخ نکرده و قرار است مدیر برنامه‌های این بازیکن جلسه‌ای با مدیران این باشگاه داشته باشد تا تکلیف او و گل‌گهر مشخص شود. گفته می‌شود استقلال در کنار تیمهای اصفهانی و تراکتور و فولاد مشتری این بازیکن هستند.

مشکل میری برای استقلالی شدن

با توجه به اینکه میری فصل گذشته در نساجی شاگرد محمود فکری بوده، گویا پیشنهاد استقلال به این بازیکن صحت داشته و در صورتی که علی کریمی قراردادش با استقلال را تمدید نکند، میری گزینه اصلی جانشینی او خواهد بود. البته با توجه به اینکه استقلال از کل سهمیه لیگ برتری‌اش استفاده کرده، فعلا برای میری جای خالی ندارد و باید یکی از بازیکنانش را از فهرست خارج کند. از طرف دیگر این خبر هم شنیده می‌شود که شاید میری با یکی از بازیکنان استقلال- فرشید باقری- معاوضه شود.

1984