سیلوا: امباپه خریدی رویایی برای سیتی است

سیلوا: امباپه خریدی رویایی برای سیتی است

خبرگزاری فوتبالی - برناردو سیلوا تایید کرد که دوست دارد شاهد تلاش منچسترسیتی برای جذب کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن، را باشد. 

به گزارش فوتبالی، ستاره 21 ساله که تا به حال در 5 بازی 6 گل در لیگ فرانسه به ثمر رسانده همچنان به شدت به رئال مادرید لینک شده است. یوری یورکائف، سفیر پاری سن ژرمن، اخیرا فاش کرد که برنامه این مهاجم فرانسوی کمک به این باشگاه برای قهرمانی در لیگ قهرمانان و سپس پیوستن به تیمی بزرگ است. لیورپول نیز به جز رئال مادرید از جمله تیم‌هایی است که به امباپه لینک شده و سیلوا امیدوار است که سیتی نیز بتواند وارد این رقابت شود. سیلوا پس از تساوی پرتغال برابر فرانسه در پاسخ به این سوال که دوست دارد کدام بازیکن فرانسوی را به سیتی ببرد به اکیپ گفت: " کیلیان امباپه. او پیش از این بازیکن خاصی برای تیم موناکو بود و من هم در آن زمان در آنجا حضور داشتم. و همچنین دوستی نیز با او دارم. اگر بتوانیم اتو را به جمع بازیکنانمان اضافه کنیم چندان بد نخواهد بود! "

سیتی این هفته در لیگ قهرمانان اروپا و پس از پیروزی 1 - 3 در بازی اول برابر پورتو باید در ورزشگاه خانگی مارسی به مصاف این تیم فرانسوی برود. 

1811