سوال روز/ القطر جای بشار را خالی نگه داشت؟

سوال روز/ القطر جای بشار را خالی نگه داشت؟

خبرگزاری فوتبالی- به نظر می‌رسد باشگاه القطر بی‌خیال جذب هافبک عراقی و تأثیرگذار پرسپولیس نشده و قصد دارد به هر شکل ممکن بشار را در همین فصل به خدمت دربیاورد. 

به گزارش فوتبالی، نقل و انتقالات لیگ ستارگان قطر ساعت ۲۴ یکشنبه به پایان رسید که تیم الریان در ساعات پایانی از شجاع خلیل‌زاده مدافع ایرانی خود رونمایی کرد. در نقطه مقابل تیم القطر هم که خواهان بشار رسن هافبک پرسپولیس بود نتوانست این بازیکن را به دلیل مخالفت باشگاه ایرانی جذب کند. با این وجود القطر سهمیه‌های آسیایی خود را خالی گذاشته است و با توجه به اتمام قرارداد بشار در ماه ژانویه شاید هافبک پرسپولیس را در آن زمان جذب کند. سرپرست سابق باشگاه پرسپولیس هم قبلاً عنوان کرده بود ماندن بشار بیشتر به دلیل فینال آسیا است که ۲۹ آذر برگزار می‌شود.

حال گفته می شود قرارداد هافبک ملی پوش عراقی پرسپولیس با این باشگاه تغییر می کند تا امکان جدایی در نقل و انتقالات زمستانی وجود داشته باشد. بشار رسن که پس از کش و قوس‌های فراوان نتوانست نظر باشگاه پرسپولیس را برای پیوستن به القطر جلب کند تا در لیگ برتر بیستم و فینال لیگ قهرمانان آسیا نیز در جمع سرخپوشان پایتخت باشد.

مهدی رسول پناه سرپرست مستعفی باشگاه پرسپولیس با بشار به توافق رسیده بود که این بازیکن با امضای قراردادی جدید بتواند پرسپولیس را در نقل و انتقالات زمستانی ترک کند. همچنین هافبک تیم ملی عراق نیز موظف به پرداخت درصدی از قرارداد جدید به پرسپولیس بابت رضایتنامه اش خواهد بود.

کناره گیری رسول پناه از ادامه فعالیت در پرسپولیس سبب شد تا رسن پس از ورود به تهران نتواند جلسه‌ای را در این خصوص برگزار کند و تنها در تمرینات پیش فصل شرکت کند.

با این حال بشار رسن منتظر معرفی سرپرست باشگاه پرسپولیس است تا بعد از مذاکره با وی و سایر اعضای هیات مدیره قرارداد خود را تغییر دهد.

7655