کومان و مشکلات در خط دفاعی؛ بارسلونا، شهر بی‌دفاع!

کومان و مشکلات در خط دفاعی؛ بارسلونا، شهر بی‌دفاع!

خبرگزاری فوتبالی – یکی از بهترین مدافعان تاریخ بارسلونا که نامش در بین نامزدهای حضور در تیم رویایی فرانس فوتبال قرار گرفته حالا روی نیمکت بارسا نشسته اما بزرگترین دغدغه‌اش خط دفاعی آبی و اناری پوشان است. نمایش‌های کلمنت لنگله دلیلی بر مشکلات جدی بارسا در خط دفاعی است.

به گزارش فوتبالی، این مدافع 25 ساله که قرارداد خود با بارسلونا را در هفته گذشته ۶ فصل تمدید کرد پس از نمایش مقابل رئال مادرید به دلیل خطایی که انجام داد و منجر به پنالتی برای رئالی‌ها شد به شدت مورد انتقاد قرار گرفته. پنالتی که هر چقدر حواشی در اطرافش ایجاد شود اما باعث فراموشی مشکلات بارسا در خط دفاعی نمی‌شود.

پیش از تعطیلات ملی، لنگله در دیدار مقابل سلتاویگو چهارمین کارت قرمز خود در دوران حضور در بارسلونا را دریافت کرد. او پیشتر مقابل خیرونا، ختافه و بتیس اخراج شده بود. حالا زمان برگزاری یک دیدار مهم برای بارسلونا رسیده و شاگردان کومان باید مقابل یوونتوس قرار گیرند. لنگله باید در این دیدار در غیاب پیکه رهبری خط دفاع را بر عهده گیرد. کسی که خودش هم در دوران اوج به سر نمی‌برد و در بازی پیشین بارسا اخراج شده.

کومان برای این بازی در تیم خود تنها ۳ مدافع دارد. لنگله در ترکیب، آرائوخو کم تجربه و اوم‌تیتی که به نظر می‌رسد اصلا در شرایط بازی نباشد. احتمالا زوج لنگله – آرائوخو که در مجموع تنها ۲۰ دقیقه در کنار هم بازی کرده‌اند در ترکیب اصلی قرار خواهند گرفت ما کومان می‌داند باید فکری به حال وضعیت بد خط دفاعی‌اش کند.

1101