فونسکا پس از تساوی مقابل میلان: شجاع بودیم؛ شرایط خوب است

فونسکا پس از تساوی مقابل میلان: شجاع بودیم؛ شرایط خوب است

خبرگزاری فوتبالی – سرمربی تیم رم پس از تساوی ۳-۳ مقابل میلان از نمایش کلی بازیکنان ناراضی نیست اما از اینکه عقب افتادگی را جبران کردند خوشحال به نظر می‌رسد.

به گزارش فوتبالی،  شب گذشته تیم رم مقابل میلان قرار گرفت. میلانی‌ها در این بازی ۳ بار جلو افتادند اما در نهایت بازی ۳-۳ مساوی شد.

فونسکا پس از پایان بازی به اسکای اسپورت گفت: هر کسی اشتباه می‌کند.دوست ندارم درباره آن صحبت کنم. او برای هر ۲ تیم اشتباهاتی داشت. مسئله این است که ما ۳ گل به ثمر رساندیم اما اینکه ۳ گل دریافت کردیم اصلا خوب نیست. بازی متعادل و برابری بود. ما با دریافت گل آغاز کردیم اما به خوبی و با شجاعت واکنش نشان دادیم. این چیزی نبود که من می‌خواستم زیرا تمایل داشتم برنده شویم اما پس از رخ دادن تمام این اتفاقات و ۳ بار عقب افتادن فکر می‌کنم نتیجه خوبی گرفتیم. می‌خواهیم بهتر از فصل قبل بازی کنیم. تفکرات ما حالا تنها درباره بازی مقابل زسکا در لیگ اروپا است. باور دارم که شرایط تیم خوب است و در حال بهبودی هستیم. اعتماد به نفس داریم و باید جاه طلب باشیم.

فونسکا در ادامه افزود: در بحث سرمایه‌گذاری مالی همه ما با هم موافق هستیم که تیم‌هایی قدرتمندتر وحود دارند. نیاز داریم اثبات کنیم که جاه طلب هستیم.

1101