چهره روز؛ عزت‌اللهی، بازیکنی که از سیاره دیگری آمده است!

چهره روز؛ عزت‌اللهی، بازیکنی که از سیاره دیگری آمده است!

خبرگزاری فوتبالی-" اگر سطح بازی اسکار هیلمارک بازیکن تیم AaB از سطح لیگ دانمارک بالاتر است، پس باید بگوییم سعید عزت‌اللهی از سیاره دیگری آمده است"

به گزارش فوتبالی، این متن یکی از جالب‌ترین توئیتهایی است که بعد از درخشش سعید عزت‌اللهی در بازی دیشب وایله و AaB منتشر شده است.

وایله به لطف درخشش هافبک ایرانی‌اش و سوپرگل او توانست AaB را 1-3 شکست دهد تا در پایان هفته ششم رقابتهای سوپرلیگ دانمارک، صدرنشین مسابقات باشد.

سعید که در بازی قبلی تیمش هم موفق به گلزنی شده بود، دیشب نه تنها روی گل اول تیمش تاثیرگذار بود بلکه در وقتهای تلف شده و با یک حرکت انفرادی تماشایی، مدافعان حریف را به هم پیچید و با یک ضربه دقیق دروازه AaB  را برای سومین بار باز کرد و دوان دوان سمت سرمربی تیمش رفت تا شادی‌اش را با او تقسیم کند.

داستان قیاس او با اسکار هیلمارک هم از این قرار است که بازیکن سوئدی AaB به واسطه سابقه بازی در سری A و لیگ هلند، از دید بسیاری از علاقه‌مندان به لیگ دانمارک، به عنوان بازیکنی شناخته می‌شد که سطح بازی‌اش فراتر از سطح لیگ دانمارک است و حالا هواداران وایله در واکنش به درخشش عزت‌اللی چنین توئیتی را منتشر کرده‌اند.

سعید که جایی در اولین فهرست دراگان اسکوچیچ نداشت، امیدوار است با ادامه درخشش در وایله، سرمربی تیم ملی را متقاعد کند که نام او را برای بازی دوستانه مقابل بوسنی در فهرست نفرات منتخبش قرار دهد.

1984