مهاجم میلان: زلاتان یک الگوست؛ خوشحالم که به او پاس‌گل دادم

مهاجم میلان: زلاتان یک الگوست؛ خوشحالم که به او پاس‌گل دادم

خبرگزاری فوتبالی - میلان پس از چهار برد پیاپی بالاخره متوقف شد اما با این وجود صدرنشین ماند. زلاتان ابراهیموویچ در ادامه شروع فصل درخشان خود دبل کرد. پاس‌گل اول زلاتان ایبراهیموویچ را رافائل لیائو برای او فرستاد. لیائو معتقد است که این تساوی برای میلان نا امید کننده است.

به گزارش فوتبالی، رافائل لیائو ، مهاجم میلان می گوید که از تساوی 3-3 میلان مقابل رم ناامید شده است. او پس از بازی در گفتگو با اسکای اسپورت گفت:"حیف است که ما برنده نشدیم. ما موقعیت های زیادی ایجاد کردیم ، اکنون به کار خود ادامه می دهیم."

بازیکن 21 ساله دو پاس گل در این بازی داد اما برای کسب سه امتیاز کافی نبود. لیائو گفت:" ما می خواهیم در هر بازی پیروز شویم ، می خواهیم در بالای جدول باقی بمانیم اما من ناامید شدم زیرا همه تلاش خود را برای پیروزی در این بازی انجام دادیم. ما متمرکز هستیم ، می خواهیم مسیر خود را دنبال کنیم و در بالای جدول باقی بمانیم."

بازیکن پرتغالی درباره پاس‌گل خود به زلاتان گفت:"ایبرا برای همه ما یک الگوست. من از نحوه بازی تیم خوشحالم و خوشحالم که او گلزنی کرد. من همیشه سعی می کنم به تیم کمک کنم اما امروز ناامید شدم زیرا ما برنده نشدیم."

1470