مدیر بارسلونا: خشم مسی؟ می خواهیم در نیوکمپ بازنشسته شود

مدیر بارسلونا: خشم مسی؟ می خواهیم در نیوکمپ بازنشسته شود

خبرگزاری فوتبالی - جوزپ ماریا بارتومئو مدیر بارسلونا در صحبت های خود با رسانه ها در مورد شرایط مسی صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، بارتومئو در مورد درخواست مسی در تابستان گذشته برای جدایی از بارسلونا گفت:" خشم مسی را درک می کنم اما می خواستیم مسی در نیوکمپ بازنشسته شود. خشم مسی؟ همه ناراحت بودیم. خوب است که وقتی ناکام می مانی، خشمگین شوی اما زمان برای فسخ یک طرفه قراردادش گذشته بود. امیدوارم که سالهای زیادی در این جا بماند و در نیوکمپ بازنشسته شود."

مسی در روز 25 آگوست با ارسال فکس به بارسلونا و درخواست فسخ قرارداد در باشگاه بارسلونا سونامی راه انداخت. او می خواست به صورت رایگان جدا شود اما بارسا رقم فسخ قراردادش یعنی 700 میلیون یورو را می خواست. لئو در نهایت تصمیم گرفت که وارد جنگ حقوقی نشود و تا پایان قراردادش یعنی تا 2021 در نیوکمپ بماند. بارتومئو در ادامه صحبت هایش بیان کرد :" وقتی شنیدم که مسی عصبانی است و می خواهد از باشگاه برود، به او و خانواده اش توضیح دادیم که نمی توانستیم اجازه رفتنش را بدهیم. شروع تازه ای با کومان داشتیم و مسی سنگ بنای پروژ] بود. درک می کنم که عصبانی باشد اما می خواستیم دوران فوتبالش در این جا تمام شود."

بارتومئو در مورد صحبت های پیکه علیه خودش گفت :" پیکه را خیلی دوست داریم. قبلا هم گفتم که ما هیچ سازمانی را برای انتقاد از بازیکنان در شبکه های اجتماعی استخدام نکردیم.اخیرا پیکه قراردادش را تمدید کرد و دستمزدش را با شرایط جدید تنظیم کرد. من به صورت علنی با بازیکنان بحث نمی کنم و ترجیح می دهم صحبت هایمان خصوصی باشد."

4125